❤Güzel Günler Bizi Bekler ❤

46 2 0
                                    

Kyle Amber in göndermeye cesaret edemediği bu yüzden benim gönderdiğim mesajı okuduğu gibi Amber i aramış, onunla ve benimle konuşmak istediğini söyledi. Ailem evde yoktu zaten olsalar da pek birşey olmazdı çünkü beni evlat edinen bu ailedeki annem psikolog yani bu yüzden beni anlayabiliyor ve Kyle yi biliyor . Bu yüzden Amber ve Kyle yi bize çağırdım , Kyle bu konuyu konuşup halledebileceğimize inanıyor.

Saat 1 olduğunda Amber geldi ve ardından Kyle geldi. Odama geçtik, Kyle konuşmaya başladı.
"Amber zamanında benden hoşlanmış olabilirsin ancak bize saygılı olabileceğini biliyorum, seni buraya bizi rahat bırak,karşımıza çıkma demek için çağırmadığımı bilmeni isterim . Yanlızca benim yüzümden Hazel ile aranızın bozulmasını ve filmlerde ki aşk üçgeni olaylarının yaşanmasını istemiyorum , zaten benden sadecw hoşlandın yani öyle büyük aşk olayları falan olmadı. Bundan sonra böyle şeyler yaşanmamalı demek için seni çağırdım."

"Kyle gerçekten Hazel le olan ilişkiniz beni mutlu ediyor , senin sadece fotoğraflarına bakarak zaten sana aşık falan olamam sadece tatlı çocuk diye düşündüm şimdi ise en yakın arkadaşımla çıkıyorsun gerçekten olayları çok büyütüyorsunuz."

Sonra kendimi tutamadım ve.
"Amber sen benim en yakın arkadaşımsın ancak Kyle yanımdayken benim yerdimde olamk istersen , yani nasıl desem bana mutlu görünüp arkamdan iş çevirirsen?

"Hazel ben öyle birimiyim? Peki."

Bu yaptığım yanlıştı evet, Kyle de ben böyle dedikten sonra bir tuhaf baktı ve koşarak gitmeye çalışan Amber in peşinden koştum ,ben yıllardır ilk defa onun bana bu kadar kırıldığını gördüm . Amber i tutum ve aramızda şu konuşma geçti.

"Amber sen zor günlerimde her zaman yanımda oldun , şimdi bir çocuk için bozuşmak bize yakışmaz . Sadece yapımda var evet çok kıskanç birim eminim ki hiç tanımadığım annem ve babam da böyledir ."

Dedim ve Amber e sarıldım ,Amber ağlıyordu ve haklıydı aynısı bana da yapılsa hiç hoş olmazdı.

"Hazel sen her zaman benim en yakın arkadaşım olarak kalacaksın , bence de aramız Kyle yüzünden bozulmamlı ancak bu suçlayıcı tavırlarına bir son vermelisin."

"Tamam söz veriyoru herşey güzel olacak."

Mutluyduk,huzurluyduk bizi gören Kyle sevinmişti ve bu zor günler son bulduğuna göre artık önümüzde bir engel yok gibi görünüyordu .
Artık "GÜZEL GÜNLER BİZİ BEKLER"

HazelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin