Okula geldiğimde tüm kızların birşey konuştuğunu duydum "yeni çocuk" acaba anlattıkları kadar tatlı mı?
Ama bu beni hiç ilgilendirmez çünkü Kyle benimken benim başka bir çocuğa bakmam saçmaydı . Kızların yanına gittiğimde hala bu çocuğu konuşuyorlardı , herkesin merak konusu çocuğun hangi sınıfta olduğuydu. Sınıfıma girdiğim an Kyle den bir mesaj geldi.
"Nerdesin?"
"Okudayım "
"Arkana bak"Ha ? Bu Kyle ama o burada ne arıyor?
"Kyle burada ne arıyorsun?"
"Artık sınıf arkadaşıyız"
"Nasıl?"
"Senin için "
"Benim için"
"Evet, artık bu okuldayım"
"Bu çok iyi ama bir dakika o zaman kızların konuştuğu şu tatlı çocuk sensin"
"Herkes beni mi konuşuyor yani?"
"Evet Kyle "
"Güzel"
"Güzel mi?!"
"Ama ben seni seviyorum"
Bu gerçekten iyiydi ama hiç kimse bunu bilmiyordu yani insanlar sevgilime yavşamamalı! Peki bu problem için ne yapabilirim ? Neyse herkes zamanla öğrenir. Şu birkaç gün içinde Kyle hakkında bir çok şey öğrendim .
Kyle çok muhteşem gitar çalıyor ve işin kötü yanı kızların ilglisini çekiyor, Kyle rock dinliyor ve eğlenceli biri ayrıca sanırım kızlara tapmayı kesti yanlızca bana tapıyor. Müzikle ilgili olması hocaların ilgilsini çekiyordu, Kyle gitarını alıp çalmaya başlayınca tüm kızlar başına toplanıyor. Tam da böyle bir anda Kyle gitarını bırakıp konuşmaya başladı.
"Kızlar sanırım ilginizi çektim yani nasıl desem herkes bi yeni çocuk yeni çocuk diye benden bahsediyor ancak adım Kyle ve Hazel i seviyorum yani beni takıntı haline getirmeyi bırakın."
Kızların o anki tepkisi gerçekten muhteşemdi . Hem bana sinir olmuş hem de "Kyle nin Hazel le çıkması çok saçma onu nasıl seviyor ıyk." tepkisi veriyorlardı ve benim için güzel bir gün dü çünkü Kyle benimdi ve herkes bunu böyle biliyordu .
Kyle le aynı sınıfta olmak hem iyi , hemde kötüydü çünkü artık pek rahat davranamıyordum ama ben neysem o yum ve o beni bu tuhaf hallerimle seviyor utanmama gerek yok.
Kyle derslerde çoğunlukla uyuyordu uyumuyorsa da beni seyrediyordu . Aslında kızlar haksız da sayılmazdı Kyle nin bende bulduğu şey neydi?
Sonun sa kyle ye
"Kyle gerçekten beni neden seviyorsun?"
Dedim o da bana sanırım yine aynı şeyi anlatmaz istemiyorsu bana
"Benimle gel " Dedi.
Beni kendi dolabının yanına getirdi ve beni öptü evet beni öptü ve bu an benim için fazlasıyla önemliydi çünkü bu benim için bir ilkti.
Sonra konuşmaya devam etti.
"Seni neden sevdiğimi defalarca anlattım ."
"Peki. Ama az önce beni cidden öptün."
"Evet cidden"
"Bu gerçekti ve benim için ilkti"
"Benim için de en özeliydi"
"Seni seviyorum Kyle"
"Seni seviyorum Hazel"
Bu da böyle bir anımızdır ama neden beni öptü onu anlayamadım. Belki de sözel anlatımda kötüydü ve onun anlatım yolu buydu, bana seni seviyorum dediği an bunun gerçek olduğunu hissettim.
Sanırım bu anı tiksinen gözlerle bakan kızlar gördüler . Olsun , bu iyiydi.Sonra Kyle beni evime kadar her gün bırakacağını söyledi ama böyle yaparsa yolu çok uzayacak. Ama yine de onunla yürümek gibisi yok , yol boyunca aynı kulaklıktan şarkı dinledik gerçekten iyiydi :)
Yaz için harika planları olduğunu söyledi , şu an her ne kadar kış olsada onun sevgisi benim içimi ısıtıyordu , onunla her zaman yazdı çünkü o benim güneşimdi.
Beni eve bıraktıktan sonra Amber i bize çağırdım ve ona bu gün okulda olmadığı için kaçırdığı herşeyi detaylıca anlattım
Amber gerçekten mutlu gibi görünüyordu ama bence rol yapıyordu. Ona neden güvenmediğim konusunda bir fikrim yok ama yanlızca Kyle ye ilk mesajı o attığı için ona karşı birşeyler hissedebileceği riskini düşünüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hazel
Любовные романыİlk defa gördüğün birini sevebilir misin? Hiç sarılmadığın birine sarılmanın hayaliyle her gece uyuyabilir misin ? Peki ya en yakın arkadaşının sevdiği çocuğu seversen ve onunda o çocuğu sevdiğini bilmiyorsan işin içinden çıkabilir misin??