Mieliśmy z Marco iść dzisiaj na randkę do wesołego miasteczka. Jednak plany się zmieniły, moja przyjaciółka wkurwiła go 1 słowem . Nękała go by zatańczył z nią w konkursie. Gdy w końcu się zgodził sytuacja się nie zmieniła. Elle ciągle zabierała Marco na przerwach, po szkole. Przez to wcale nie mieliśmy dla siebie czasu. Coraz więcej razy się kłóciliśmy. Na próbach był zderiontowany. Dzisiaj mieliśmy pojechać do sąsiedniego maisteczka na randke , ale Marco miał próbe z Elle i był wyczerpany. Więc stwierdziliśmy, że wieczór spędzimy u niego w domu. Szliśmy właśnie do sklepu po troche jedzienia, ,ieliśmy oglądać horrory czyli nasz ulubiony gatunek filmowy. Gdy wróciliśmy do jego domu, przygotowaliśmy pokój mojego chłopaka. Czyli włączyliśmy film, zrobiliśmy jedzenie i przykryliśmy się kocem. Jakoś w połowie filmu zauważyłam, że Marco nie patrzy na komputer tylko na mnie. Po chwili zorientowałam się, że nie ma zamiaru przestać.
- A my mieliśmy oglądać film czy mnie Zapytałam patrząc na mojego chłopaka.
- Jesteś kochana , wiesz - Oj, Marco, Marco ale z ciebie flirciarz.
-Nie przesadzaj - Zarumieniłam się .
- Taka prawda, codziennie się zastanawiam jak to możliwe, że chodze z aniołem . Na dodatek takim ślicznym i kochanym.- Uśmiechne łam się a ramch odpowiedzi i wróciliśmy do oglądanie filmu.
- Chodź już spać , jest już późno - Marco wyłączył film, zamknął okno i wrócił do mnie.
Gdy juz prawie zasneliśmy Marco chcąć zgasić lampkę na biórku obok mnie muisał sie na demna nachylić. Wtedy wykorzystałąm okazje i wsadziłąm jego ręke przytulająć ją i poszłam spać z uśmiechem na twarzy. Marco po tym incydencie przytulił mnie bardziej so biebie i poszedł spać. Tak właśnie zasneliśmy w swoich objęciach .