23. Pożałujesz tego - Marco

143 2 0
                                    

Spotykaliśmy się z Marco od kilku tygodni . Z racji tego, że mój chłopak jest bardzo popularny ze względu na jego talent oraz ciała wszyscy w szkole już o nas wiedzieli . Wiele osób patrzyło na mnie i moich przyjaciół dziwnie i z obrazą . Po szkole krążyły plotki , że jestem z Marco dla jego kasy , czy wyglądu . Albo po prostu jak to oni mówią że jestem dziwką . Nic nowego , gdzieś mam ich zdanie mój chłopak wie że kocham jego charakter a nie kasę  czy jak on wygląda . Ale pewnego dnia już przesadziły .

Jak codziennie po 5 lekcji udajemy się z Marco na obiad na do szkolnej stołówki , gdy przeszliśmy przez futrynę od razu zauważyłam różne laski wzdychające do mojego chłopaka . Robiły to za każdym razem gdy go zauważą . Zignorowałam to bo ile można . Nagle zawołały nas dziewczyny z OMG czyli Olivia , Mia i Gwyneth . Jak ja ich nie cierpię , spały chyba z cała szkołą .

- Cześć Marco - Powiedziały równocześnie i bardzo wyraźnie dziewczyny .

- Ta Cześć , przepraszam ale musimy już iść . - Odpowiedział mój chłopak z sarkastycznym uśmiechem.  Potem pocałował mnie w usta i powoli się odwróciliśmy i podeszliśmy do Elle , Noah Lee i jego dziewczyny . Już mieliśmy siąść gdy usłyszeliśmy głos Mii .

- Jak on może się zadawać  z tą szmatą . Założę się , że spała z połową szkoły . Ja nigdy bym się z nią nie umówiła . Ale ona jest żałosna , myślicie że on ja naprawdę kocha czy udaje . Jestem pewna że to drugie . - Wszystkie dziewczyny się zaśmiały i chyba czekały na odpowiedź Marco,  że to prawda , jednak mój chłopak gdy to usłyszał podniósł się chciał do nich podejść i im wjebać . Był wkurwiony było to po nim widać . W ostatnim momencie go zatrzymałam stanęłam twarzą do niego i próbowałam go uspokoić .

- Marco nie . - Powiedziałam do chłopaka a raczej rozkazałam . Szkoda tylko, że on się mnie nigdy nie słucha . Pocałował mnie krótko w czoło trzymając mnie za podbródek a następnie powiedział .

- Spokojnie kochanie nic mi nie będzie . - Po czym podszedł do lasek z OMG , a ja czekałam nie spokojnie na przebieg sytuacji.

- Obiecuję , że jeszcze raz powiecie coś na mój temat , nigdy nie znajdziecie sobie chłopaka. Tak na was nagadam ludziom o tym co tu robicie. Myślicie , że nie wiem , że jesteście młodymi szmatami . Podłogi powinno się wami wycierać .

- Bo ... -

- Bo tego pożałujesz . - Po tym co nagadał im Marco wszyscy zaczęli bić mu barwo i wiwatować , następnie chłopak podbiegł do mnie pocałował , przytulił i powiedział .

- Nigdy nie pozwolę by ktoś cię skrzywdził czy obraził , kocham cię - Jak ja kocham tego głupka .

- Ja cie tez ty mój głupku . - Po tym chłopak pociągnął mnie do głębokiego pocałunku.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



𝐓𝐡𝐞 𝐊𝐢𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐁𝐨𝐨𝐭𝐡- PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz