5. BÖLÜM (+18)

103 5 0
                                    

Hilal'ler biraz daha durdular ve sonra gittiler. Biz Şeyda'yla aynı yatakta yatacaktık. Umarım tekrar birlikte olurduk. Onun o mükemmel vücudunu sabaha kadar yalayabilirdim. Yatağa gittiğimizde pek konuşmadık yastığa kafamızı koyduk ve Şeyda söze girdi. "Sıla bugün olanlar hakkında...," o konuşurken bir amda sözünü kestim "Olanlardan pişman mısın," durdu ve kafasını iki yama salladı. Söylediklerimi onaylamaması yeni bir sevişmeyi onaylamak oluyordu.

+18 dostikeler

Onun kafasına uzandım ve dudaklarına kavuştum. Ayrı geçirdiğimiz saatlerde onun dudaklarına susamıştım. Aramızdaki şeyin adı ten uyumuydu. Kıvrak bir hareketle onun üstüne çıktım ve giydiği kısa kollu düğmeli pijamasının düğmelerini açmaya başladım. şu an bana öyle bakıyordu ki gözlerine her baktığımda cayır cayır yanıyordum.

Hay sikeyim, cidden yanıyordum. Düğmeleri sonunda açabildiğimde içinde hiçbir şey olmadığını gördüm. Göğüs yoğurma sırası bendeydi ve onun boğazına öpücüklerimle sert izler bırakıyordum. O bu yaptıklarıma inlerken iç çamaşırımın inlemeleriyle ıslandığını hissediyordum.

Şeyda kesik kesik "Çabuk beni o uzun ince parmaklarınla becer," kirli konuşmasıyla bir anda daha da ıslandığımı fark ettim. Önce onu tatmin etmeliydim sonra o beni ederdi. Aslında onu dilimle becermek istiyordum ama hiçbir tecrübem olmadığı için büyülü anı bozmak istemiyordum. Dudaklarımı boynundan çektim ve bir elimi iç çamaşırına götürdüm. O cidden çok ıslanmıştı.

Dudaklarımı dudaklarına götürüp onu elimle becermeye başladım. Elimi onun vajinasına ilk yavaşça sğrtmeye başladım. Bu onu kesik kesik inletiyordu ve ağzımın içine inlemesi beni delirtiyordu. O elimi biraz hızlandırdım ve o artık çok sık inliyordu. Hızlı nefesini hissediyordum. Elimi daha da hızlandırdım. Normalde kolayca yorulan elim söz konusu cinsellik olunca durmuyordu bir elimde göğüs ucunu sıkmaya başladığımda dudağımı ısırdı. Elimi daha da hızlandırdım ve o dudağımı ısırarak sona geldi.

Şimdi ben bottom olmuştum. O da benim üstümdeki göbeği açık tişört atlet arası şeyi çıkardığında göğüslerimle ilgilenmeye başladı. Aklına bir fikir gelmiş olacak ki gülümsedi dudağıma bir öpücük kondurup ayağa kalktı. Mutfağa gittiğini duydum. Çok geçmeden 3 4 tane buz ve yüze masaj yapma aletiyle geldi. Yüze masaj yapma aleti dediğim dondurulup yüze uygulanan değişik şeydi. Önce diline bir buz aldı ve göğüslerimin etrafında buzları gezdirdi. Buzun dondurması gerekirken içimdeki ateşi harlıyordu. Deli gibi inliyordum ve buz gözümün kaymasına neden oluyordu.

Buzlar artık eriyordu ve Şeyda masaj aletini eline aldı. dudağıma bir öpücük daha kondurup yorganın içine girdi. Giydiğim iç çamaşırının ne kadar ıslandığını görmüş olacak ki ağzından bir şaşırma nidası kaçtı. Önce biraz diliyle beni daha da ateşlendirdi.  "Siktir şu an gelmek üzereyim hadi," dedim. O da donmuş masaj aletini vajinama sürmeye başladı. Ani soğukla ağzımdna yüksek bir inleme kaçtı. Siktir bu kız içini biliyordu. Aleti daha da hızlandırdı ama son noktayı o da diliyle koymak istiyor gibiydi. Dilini mükemmel kullanımıyla gözüm resmen kaymıştı. Onun "Dilime gel, benimz için gel yaramaz kedicik," demesiyle "g-geliyo..." derken geldim. Siktir bu aşırı iyiydi. Birbirimizi öptük ve banyoya gitmeye karar verdik. Bir kez daha sevişecek olmak bile beni zevkten öldürüyordu.

DAHA YAZAMAYACAGİM ASKOLAR 460 KELİME YAZMISIM AMK YUH

Sabaha karşı banyodan çıkmıştık. Yaz ayında olduğumuz için ikimiz de bir şey giymemiştik. Kafamı onun göğsüne yaslamıştım ve zaten yorulduğum için hemen uyumuştum. Öğlen uyanmıştık ve aklıma anonimin attığu fotoğraf geldi. Açmamıştım hâlâ ve artık emindim.

silaxlove:
fotoğrafı açmama gerek kalmadı

sarjimhep99:
n-nE
nASİ YANİ

silaxlove:
artık eminim,
kadınlardan hoşlanıyorum

sarjimhep99:
yuhhh yani simdi buldugum lezbiyen p0rnolarini sana atabilirim????

silaxlove:
izlememe herek yok benim;)
ama istersen at tabi birkaç pozisyon kaparım

sarjimhep99:
NE DİOYSHN KİZŞM SNR

silaxlove:
bunu tanımadığım anonimden yazan birine anlatmak ne kadar doğru bilmiyorum ama

sarjimhep99:
ne cabuk soyle haadiiiii

silaxlove:
ben kuzenimle fuckbuddy oldum

Bir süre cevap gelmedi.

sarjimhep99:
NEDİYOSUN LAN NEN AMK O KZINEİNİ EE SİKREİRM SİZİ USTUEUSTE KOYAR RERCS FEVRİRİP DUZ SKERŞM NADI BNRNRDNE ONCE DAWRANDI FIRSATCI PIV KAFAISNI SKIM BRN ONYN LWN BRN DHAA YAĞACÖAMDAN O NASI YAPIYPR AML SIFNIR KRIZI GECİRİRCM OLNNN NEDİYYOSUM SEN AMKLL DELRİ OLUCAM BDSMCİ ÖİDİN MK SLAGI GEL BEN DE KARDESİN SAYİLİRİM OC KRİX GECİRİCEÖ RESMEN O KUZNEİRNİ BILDUGUM YERDR2 OYLE Bİ SKİCEM Jİ PPXİSYONI GOREFL O ALPTAL ORYSPY COTICU
(gönderilmedi)
nasi lan akraba fetisin falan mi var

silaxlove:
dün ona hesap sorarken bir anda tuttu optu beni tam ben karsılık vermedim diye ayriliyodu ben onn dudagına yapıstım sonra koltukta sevistik iste sonra beraber uyuduk orada
arkadaslarımız geldi bi baktık ciplak sarilarak uyuyoruz anamşz skildi toparlanirken ama hallettik sonunda
aksam yatakta bi posta arkadaslarımız gidince sevistik iste ama degisik bi fantezi denedi yani su yuze masaj seyi var ya onunla seyyapti
sonra banyoya girdik orada iste birkac saat takildik

sarjimhep99:
lan bu kadar detay ver demedim amk
gozumde canlaniyor su an amk kizi

silaxlove:
sen kuzneimi nerde gordun de gozunde cankandi amk?

silaxlove:
bebeğim storylerin hep onunla falan ya hani ;))
eee sizin ilişkide duygu var mı yoksa fuckbuddy mi?

silaxlove:
lan sen beni ne saniyosun kuzenime asik olur muyum sence ben

sarjimhep99:
dedi dün kuzeniyle en az 4 posta atan kız

silaxlove:
oyle diyince haklisin ama duygu yok
zaten o birini seviyor belli
ben de birinden hoşlanmaya başlıyorum sanırım

sarjimhep99:
hmmm tamamdir
kimi seviyosun kiz zilli

silaxlove:
zilli ne oc seni ogluma alicam diyen teyzeler gibi
soyleyemem emin olmadannn sekerim
seyda sevdigi kizla baya yakin onlar mantia olunca ben ne yapicam amk

sarjimhep99:
soylerdim de kizlar anlamaz (15+16) :Ddasjsdf:Ss

Güldüm ama bir şey yazmadan telefonu kapattım. Şeyda'ya kahvaltı hazırladım ve onu uyandırdım. Kahvaltıda Brooklyn 9-9'a devam ettik. Şeyda yeni evli çiftler gibiydi eli durmuyordu. Bana şirin şirin baktığında kafamı gülerek "çattık ya" dercesine iki yana salladım sonra aşağı yukarı salladım.

Her gün bölüm atıyorum ama vote vermiyorsunuz...:((


childhood friends | g×g textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin