Yarım saat sonra İstanbul'a varmıştık. Hilal'e kuzenimin attığı konumu göstermiştim ve arkadaşının da oralarda oturduğunu yani bildiğini söylemişti.
Bir saat önce şarkı açmak izin ondan izin almıştım ve playlistimin şu an başlarındaydık. Çalan şarkı ise Poşet'ti. Az önce de Ve Ben çalmıştı. Bundan sonraki şarkı Billie Eilish'ten all the good girls go to hell'di ve sonra da İbrahim Tatlıses Mavişim çalacaktı. Türlerine göre ayrı ayrı playlist açmak bana göre değildi karman çorman şekilde dinlemek daha güzeldi. Hilal bazen playlistimin karışıklığına gülüyordu ve genelde şarkılara eşlik ediyordu. Telefonu açınca yarrwmdan mesaj olduğunu fark ettim.
sarjimhep99:
ahahahahah çok komiksin oç
altıma işedim yanisilaxlove:
nabalim bebis
biz de boyle yaratildik...sarjimhep99:
bebisin miyim gerçektennnsilaxlove:
hayır,
yarrwm'sın
neyysr soforume vermem gerek telefonumu sonra konusuruz yarrwmsarjimhep99:
yazıyor...
görüldü
yazıyor..
görüldüKuzenimin evine yaklaşınca konumu açıp telefonu Hilal'e verdim. Verdikten bir şarkı sonra bildirim geldi. Hilal bildirime baktı ve duraksadı. Sonra yola devam etti. Kimden geldiğini merak ettim ama telefonu alıp bakamadım.
Eve varmıştım ve Hilal'e görüşürüz diyip arabadan indim. Çantalarımı alıp kuzenim Şeyda'yı aradım. O aşağı indi ve bana yardım etti. Apartman biraz fazla katlı olduğu için onu beklerken bir dal sigara içtim. Ve gelen bildirime baktım
sevgilim:
attığın fotoğraf çok ateşliydi görüştüğümüzde de aynılarını giy bebeğimpiçliğine telefonun Hilal'de olduğunu bildiği için adını sevgilim yapıp mesaj atmıştı.
silaxlove:
tam ni işsizsin amkO geldiğinde daldan son nefesimi de alıp sigara söndürme yerinde söndürdüm. Tam bir yeşilay'cı olduğu için oflayıp içmeme laf etti. Ama beni 9 yaşımdayken babasından bir dal çalıp beraber içtiğimizde fark etmeden sigara bağımlısı yapmıştı. 9 yaşımdan beri içmiyordum ama liseye geçtiğimden beri içiyordum.
Ne kadar kızsa da bana sarıldı ve asansöre bindik. Ayna selfiesi çektim. Anı olarak saklamak içindi ama güzel çıkmıştık ve ben de story attım. Şeyda da onu hikayesine ekledi ve bir dakika bile geçmeden bir sürü istek gelmeye başladı. Şeyda'yla teyze kızlarıydık ve annelerimizden sarı saç mavi göz özelliğini almıştık. O bana göre daha güzeldi ama.
Eve girer girmez bana efsane ve az bilindik noodle tarifinden yapıyordu. Kaâelerizmi aldık ve televizyonu Netflix'e bağlayıp Brooklyn 9-9'ı açtık. Diziye beraber başlamıştık ve beraber bitirme sözü vermiştik. O yüzden buluştuğumuzda hep bir şeyler hazırlar ya da sipariş eder ve dizi izlemeye başlardık. Şu an henüz 2. sezondaydık ve dizi eğlenceliydi.
3 bölüm izledik ve ara vermeye karar verdik. Önce annemi sonra da teyzemleri görüntülü aradık ve sonunda dedikodu yapmaya başladık. Ona Hilal'in 4 gün kalacağını ve beraber döneceğimizi söyledim. Üzüldü ve Hilal'in de birkaç gün burada kalmasını teklif etti. Bunun üzerine Hilal'i aramaya başladım.
H:Alo
S:Alo. selam Hilal Abla
H:Abla deme bana güzelim
S:Tamam o zaman... Hilal
H:Efendim
X:Hilal ne bok yiyorsan gel ve şu zıkkımlandığın şeyleri topla
H:Bekle iki dakika Sıla'yla konuşuyorumTanımadığım kişi söylenmeye devam ederken adımı duyunca sustu. Ya da sadece Hilal'in önerisini dinledi.
S:Şey diyecektim, sen 4 gün falan kalırım dedin ya ben Şeyda'ya dedim onu Şeyda az buldu ve seni buraya davet etti. Yani arkadaşında kalman bitince... Daha fazla kalmamız için
H:Tamamdır o zaman haberleşiriz yine
Ş:Hilaalll bebeğimmmmŞeyda'nın bağırmasıyla telefonu hoparlöre aldım.
H:Buyurrr Şeydaaaacığımmmm
Ş:Ya ben 4 gün bekleyemem seni görmeden bu akşam bize gelsene
H:Ama arkadaşımda kalıyorum Şeydacık
Ş:Arkadaşını da al, hem buraya yakın otuyormuş sanırım komşu tanıdığım olur benim de
H:Bilmem ki... Pişt, Sıla'lar akşam bizi çağırıyor gider miyiz?
X:Bakılır
S:Bakılsın o zaman
*sessizlik*
S:Pardon bir an kendimi tutamadım
*kahkahalar*
H:Tamam tamam geliriz biz hadi görüşürüz
Ş:DURRR!!!! KAPATMA!?!?? neli noodle seviyorsunuz
H:Sezbeli
Ş:İşşşte benim kızımmm!!!!!
X:Tavuklu
S:Yesss be zevkli biri daha, sen gel alllnını öpücem senin
X:N-ne?
S:Ayy fazla mı samimi oldu?
X:Ahahahshah sorun yokk samimiyet iyidirr
H:Neyse hadi 7 gibi geliriz biz.
Ş:TamamdırrTelefonu kapattığımda tek kaşımı kaldırıp Şeyda'ya baktım. O da soru sorar gibi baktı ama ne olduğunu anlıyordu. Koltukta dizlerimin üzerine kalktım ve Şeyda'ya doğru gitmeye başladım, o geri geri kaçıyordu. Koltuğun sonuna gelince geriye doğru yattı ve onun üzerine eğildim. Bir yere kaçmasın diye bacaklarımı belinin iki yanına attım ve onun yüzüne daha da eğilmeye başladım. Tam o anda bir anda hiç beklemediğim bir şey oldu.
yea men bolum bitti
neredeyse her gün bolum atiyorum vote vermeden okuyan hayalet okuyuycular kalbimi kiriyor.... diger bolum cinsel sex icerecek resmem 353 kelime cinsel sex yapiyolar yuh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
childhood friends | g×g texting
Novela JuvenilAnonim bir hesaptan küçükken en yakın arkadaşım olan Sıla'ya mesaj atmaya karar verdiğimde tüm bunların olacağını bilsem tekrar yapar mıydım? Sanırım, EVET!!!! 05.12.2020-