+18 ALARMI BUM
Koltuğun sonuna gelince geriye doğru yattı ve onun üzerine eğildim. Bir yere kaçmasın diye bacaklarımı belinin iki yanına attım ve onun yüzüne daha da eğilmeye başladım. Tam o anda bir anda hiç beklemediğim bir şey oldu.
Şeyda benim dudaklarıma yapıştı. Biraz duraksadım ama siktir şu an erkek olsaydım eğer penisim Ağrı Dağı'na meydan okurdu. Dünyadaki her şeyi unuttum o an. Şeyda'nın kuzenim olduğunu, ikimizin kız olduğunu, ailelerimizin görse bizi evlatlıktan reddedeceğini. Tek düşündüğüm Şeyda'nın o mükemmel dudaklarıydı.
Şeyda tam yaptığının farkına varıp geri çekilecekken ve dudaklarımız ayrılmak üzereyken ben onun dudaklarına bir hamle yaptım ve gülümsedi. Birbirimizin dudaklarını öpmek ve ısırmanın bizi kesmeyeceğini anladık ve kıyafetlerimizi çıkarmaya başladık. Ben onun üstündeki bol tişörtü hızlıca çıkartıp fırlattım ve giydiği ateşli siyah dantelli bralete baktım. Göğüsleri büyük değildi ama vucudu çok sıkıydı, düzenli olarak spor yaptığı belliydi.
O bana acı çektire çektire yavaşça sweatimi çıkardı sonra altımdaki bol eşofmanı çıkarmaya başlayacağı an karnıma baktı. Hafif karın kasım vardı ve soğuk elleri karnıma değmeye başladı. Her dokunuşunu kaldırdığında tüylerim diken diken oluyordu ama kimin umrundaydı? Yavaşça elleri üstümdeki sporcu atletine geldi. Onunkine nazaran göğüslerim daha büyüktü ve sporcu atleti giydiğim için küçük duruyorlardı. Sıyırıp sporcu atletimi fırlattığında sıkışmış göğüslerim baskının kalkmasıyla rahatladılar ama şu an yavaş hareketleri beni kıvrandırdığı için pek rahatlayamıyordum.
Göğüslerime büyülenmiş gibi bakan Şeyda onları yoğurmaya başladı ve siktir bu konuda aşşırı iyiydi. Altımdaki eşofmanı da sıyırıp attığımda karşısında sadece siyah baksırla duruyordum. O ise daha kadınsı olan iç çamaşırlarıylaydı. O bir eliyle bir göğüsümü yoğurmaya devam etti ve diğer eliyle belimi kavradı aynı zamanda dişlerini boşta kalan göğsümün ucuna geçiriyordu. kafamı eğip dudaklarımı kulağına yaklaştırdım ve kulağına "siktir çok ateşlisin," dedim. Bunu dememle bir anda durdu ve yaptıklarını daha sert yapmaya başladı ben de onun kulağına inlediğimde onun da ağzından bir inleme kaçtı. O an kendimde değildim ve onu soymaya başladım.
İkimizde çırılçıplaktık ve ben onun kucağında zıplayıp sürtünerek kulağına inliyordum. "Gelmeme çok az kaldı," dediğimde o da bana katılır gibi kafasını salladı. Hareketlerimiz daha da hızlandığında birbirmize deli gibi sürtünüyorduk ve inlemelerimiz iyice seslileşmişti. Neredeyse bağırıyorduk. Ama bu sesler bana o kadar güzel geliyordu ki. Kaydedip her akşam dinleyip mastürbasyon yapabilirdim. Sonunda ikimiz de sona geldik ve kısa bir öpüşmeden sonra birbirimize sarılarak koltukta uyuduk.
HASSİKTİR ARTIK -18 VE YAZDIĞIM EN UZUN CİNSEL SEX SAHNESİYDİ TAMI TAMINA 353 KELİMEYDİ.... HER NEYSE UMARIM BUNUN İÇİN VOTE VERİRSİNİZ BEBEKLER... KİTABI ÇOK SEVDİM VE DELİ GİBİ BÖLÜM YAZMAK İSTİYORUM.....
Kapı tıklanıyor ve telefon çalıyordu. Biz ise birbirimize sarılarak -ÇIRILÇIPLAK BİR ŞEKİLDE- yatıyorduk. Anında ayağa fırladım ve zorla da olsa Şeyda'yı uyandırdım. O direkt bol olan tişörtünü ve kilodunu giyip kapıyı açmaya gitti.
Ben kıyafetlerimi alıp banyoya koştum. İç çamaşırlarımı giyip valizimin olduğu odaya geçip valizimden bisiklet şortumu aldım. Sabah giydiğim sweati tekrar giydim ve içeriye geçtim.
Hilal beni görünce sanki hırsız görmüş gibi oldu. "O kadar mı çirkinim," diye sordum. O da Şeyda'ya dönüp "Daha sabah güzeldi ne yaptın sen bu kıza Şeyda," dedi ironi bulunduran bir hiddetle. Sonra ekledi "Şunlara bak gören de biz gelmeden seviştiler sanır," dedi.
Sanki duymamış gibi banyoya geri koştum. Yüzümde pek bir şey yoktu ama uykudan uyandığım belliydi ve saçlarım çom karışıktı. Saçımı da açıp ellerimle taradım ve ev topuzu yaptım hemen. İçeri döndüğümde Hilal'in arkadaşına hoşgeldin bile demediğimi hatta yüzüne bile bakmadığımı hatıladım. Ayıp olmuştu kıza.
İçeri girdiğimde kıza mahçup bir şekilde gülümsedim. Kız tanıdık geliyordu amaok takılmadım çekik gözlü ve siyah saçlıydı. Güzeldi... Yanına gidip elimi uzattım ve "Pardon az önce uyku sersemiydim unuttum hoşgeldin demeyi. Sıla ben," dedim. O da elini uzatmak yerine alnını uzattı. Kahkaha atmaya başladım ve alnından öptüm.
Yan taraftan da kahkaha sesi geliyordu. Hilal bizi videoya çekiyordu. Hilal "Videoyu ikinize de yolladım," diyip öpücük attı ve mutfağa Şeyda'nın yanına gitmişti.
Sabah onun bana yürüdüğünü düşünmüştüm ama bence yanılıyordum. O Şeyda'ya yürüyordu. Şeyda da ona karşı boş değildi. Bu nedense beni rahatsız etmiyordu. Şeyda'yla sevişmiştim az önce, ki yine olsa yine sevişirdim. Ama ona aşık olmazdım. "KAFAYA BAK RESMEN KUZENİMLE FUCKBUDDYİM AMKKK," dedi içimdeki sinirli ses. Sonra da "Ama o ilk adımı attı," dedi kendimi haklı çıkarmaya çalışan ben. Bense bunları başka bir köşeye attım. Mantığımı değil hormonlarımı dinleyecektim. Sonuçta şu an İstanbul'daydım ve elime böyle bir fırsat asla geçmezdi.
Hilal'in arkadaşı "Ben de Sude, memnun oldum," dedi. Ona gülümsedim. Beraber koltuğa oturduk ve birbirimizi tanımaya başladık. Aslında annesiyle yaşıyormuş ama annesi hasta bir akrabasını ziyarete memleketine gittiğinde o da yalnız kalmamak için Hilal'i çağırmış.
Beraber çok sohbet ettik ve Şeyda'nın instaxından fotoğraf çekildik birkaç tane. Hilal onlardan güzel çıktığı iki tanesini eline aldı ve cama doğru geçti. Manzarayla elindeki fotoğrafları çekip bizi etiketledi. Ben de hikayeme eklemek için girdiğimde instagram'a yarrwm'a mesaj atım.
silaxlove:
naber lan yarrwm naaaabıyosunsarjimhep99:
seni ehuehrurhehHisterik bir kahkaha atmıştım. Normalde olsa küfreder engellerdim ama onu engellemek istememiştim.
silaxlove:
götümle güldüm şu ansarjimhep99:
biliyorum:Ddsilaxlove:
nasi lan müneccim boku mu yedinsarjimhep99:
genelde gülerlersilaxlove:
kimler onlar????sarjimhep99:
kızlar iştesilaxlove:
o zaman gülsün o KIZLAR
bEN GİDİYORUM!!!Telefonumu kapattım sonra neden elime aldıpım aklıma geldi ve telefonu geri açtım. Hilal'in hikayesini hikayeme ekledim ve gelen isteğe baktım.
sudeisteamk seni takip etmek istiyor
kabul et / reddetsudeisteamk 'e istek gönderildi.
sudeisteamk takip isteğinizi onayladı.
Sude'nin hesabı tam beklediğim gibiydi. Karanlık ve havalı. Fotoğrafları genelde profesyöneldi. Daha detaylı baknak istiyordum ama kız yanımda oturuyordu ve ben de telefonu kapatıp ona dönüp "Profilin tam sen gibi," dedim. O da "Nasıl yani, adımı diyorsan tam adımı alamadım bir türlü ve sinirlenip öyle yaptım yine değişeceğim bir ara" diye sordu. "Adını değil gönderilerini kastediyordum karanlık ve havalılar," dedim. "Sanırım iyi bir şey o yüzden teşekkür ederim," dedi ben de kafamı sallayıp "İyi bir şey," dedim.
bolum uzun oldu ben kacar bebisler yeni bölüm yakında gelecek o ye
bu arada nam-ı değer yarrwm'ın attığı fotoğrafı da bir sonraki bölümde -yani 5. bölüm- göreceksiniz karakterleri tanımanız adına insragrma bölümü atacağım. o ne derseniz love in the highschool kitabımın bölümlerine bakabilirsinizzz....
bye, bitches
ŞİMDİ OKUDUĞUN
childhood friends | g×g texting
Ficção AdolescenteAnonim bir hesaptan küçükken en yakın arkadaşım olan Sıla'ya mesaj atmaya karar verdiğimde tüm bunların olacağını bilsem tekrar yapar mıydım? Sanırım, EVET!!!! 05.12.2020-