Sıla'dan,
Uyandım ve her sabah olanın aksine direkt telefonumu alıp dün gece yazan hesaptan mesaj var mı diye bakmıştım. Ona kim olduğunu sormamıştım çünkü söylemek isteseydi böyle bir hesaptan yazmazdı. Ama cinsiyetini bile bilmiyordum. Ondan 3 mesaj olduğunu gördüm. Dün gece atmıştı.
sarjimhep99:
nE?
nereye?
neyse iyi gecelerrrr...
.... alıs
(gönderilmedi)silaxlove:
GünaydınnMesaj gelmesini beklemeden telefonu kapattım ve yataktan kalktım. Tuvalete gidip elimi yüzümü yıkadım ve odama geri döndüm. Kulaklığımı takıp playlistimden rastgele bir şarkı açıp ders çalışmaya başladım. Mutlu olmama rağmen en depresif zamanlarımda dinlediğim için hareketli bile olsa beni duraklatan bir şarkıya denk gelmiştim. Küçükken onunla birlikte söylerdik bu şarkıyı. Ben Bölyeyim - Athena. Değiştirme tuşuna bastım. Rüyamda da onu görmüştüm ve onu hatırlatan her şeyden uzaklaşmam gerekiyordu.
Sonra çıkan şarkı da beni üzüyordu ama ders çalışacağım için umursamadan dinlemeye devam ettim. Test kitabımın kapağını açtım ve tam kalemimi elime alacakken gelen kusma isteğiyle bir anda ayağa kalktım. Kusamayacağımı biliyordum ama boğazıma parmak da atamazdım. Tekrar ders yapmak için oturduğumda yapamayacağımı anladım ve yatağıma geçtim. Uykumu almama rağmen gözlerim tekrar kapanmaya başladı ve ben de saat daha erken olduğu için uyumaya devam ettim.
•
Telefonu açtığımda dün yazan hesaptan mesaj geldiğini görmüştüm.
sarjimhep99:
neee gözlerime inanamıyorum
sıla bana günaydın diye mesaj mı atmış yoksa rüyada mıyım
rüyaysa uyandıranın 7 sülalesini skerimsilaxlove:
lna sakin ol
bi mesajıma böyle oluyorsan konuşsak bayılırsın herhaldesarjimhep99:
götün kalkmasın hemen
şaşırdım sadece
sen kimseye ilk mesajı atmazsın sılasilaxlove:
bu daha önce mesajlaştık demek misarjimhep99:
hayir bana asik olmuşsun demek ; )silaxlove:
koçm beni viddiye alsan iyi edersinsarjimhep99:
okTelefonumu kapattım ve tekrar açtım. Instagram'a girdim mesaj yoktu, çıktım ve tekrar girdim. WhatsApp'tan mesajlar vardı ama hiçbirine bakmadım. Netflix'e girip rastgele bir dizi açıp izlmeye başladım.
Sezonu bitirdiğimde aç olduğumu anlayıp mutfağa gittim. Annem mutfakta yemek yapıyordu. "Prensesimiz de uyanabilmiş," dedi imalı bir ses tonuyla. Cevap vermeyip yanına gidip onu yanaklarından öptüm. "Babana sordum kuzeninde kalmaya izin verdi," dedi. Bir an inanamayan gözlerle ona baktım ve dans etmeye başladım.
Zaten hayatımın arkasında bir sekmeden hep Serdar Ortaç şarkıları çalıyordu.
"Ben çantamı hazırlıyım o zaman otobüs biletlerine bakarım sana haber veririm Annemmmm," dedim. O da "Otobüs bileti bakmana gerek yok. Bizim mahalleden Nuray Abla'nın kızı Hilal de İstanbul'a gidiyor onunla gideceksin," dedi.
Gözümden kalp akıyordu çünkü Hilal aşırı güzeldi. Zayıfı ve esmerdi, esmer kızlar beni her zaman çıldırtırdı, sarı-kahverengi arası uzun saçları vardı ve doğal bi güzelliğe sahipti.
Odama gidip çantamı hazırlamaya tam başlayacakken yemek yemeyi unuttuğum aklıma geldi. Mutfağa geri döndüğümde Annem "what the fuck are u doing" bakışları atarken "Anne ya ben yemek uemeye gelmiştim unuttum heyecandan," dedim. Gözlerini devirip "Leyla koymamız gerekiyordu senin adını," dedi. Ona öpüück atıp kendime yumurta yapıp odama geri döndüm.
Yeni bi mini animeye başlamıştım. Normalde anime izlemiyordum ama gey dizisiydi ve canım izlemek istedi. (dizinin adi Given askolar) Karakterleri genelde sevmiştim ama ana karakter Mafuyu tam bir uWu insandı ve böyle insanları hiç sevmezdim. Ne kadar acı da çeksen kendini düzgün ifade etmek benim için çok önemliydi. Kendini ezdiren karakterlere gelemiyordum o yğzde yüzden yaz dizilerini genelde izlemezdim.
Telefonuma bildirim gelmişti ve anonimdeb olduğunu gördüm.
sarjimhep99:
eee geliyo musun istanbul'a falansilaxlove:
aslında birazdan çantamı hazırlayıp geleceğimsarjimhep99:
NEEEEE!!?!?@?!
CİDDİ MSİSŞN LAN
YUHHHH
OHAAAAA ANANISKTM
BSSKA BİE SYE İSTESEM OLUEMYS AMKsilaxlove:
beni istemiyor musun yani beyfendi
darildim, gucendimsarjimhep99:
haaşa sıla hazretlerini kim istemeyebişir efendim tövbe böyle bir şey hissettiğiniz için ben özür dilerim
nEe bEy mi EfEnDi?????silaxlove:
errrrrkek değil misib amksarjimhep99:
erkek olmamı mı isterdin sila?
kızlardan hoşlandığını biliyorum bebeğimsilaxlove:
nASI
yo ben erkeklerden hoşlanıyorumsarjimhep99:
erkeklerden hoşlandığına inandır benisilaxlove:
erkekler işte, erkek olmaları bi de erkkekler ya hani ha bi de erkek oldukları için
hem niye inandırayım ki senisarjimhep99:
ahahaja korkma kimseye söylemem bebiş
hadi çabuk hazırlan da gel
istanbul güzelleşsinsilaxlove:
eyw biraderr
dur yemek yiyorum amk cocu
oyle birden denir mi oyle bogazimda kaldisarjimhep99:
sende böyle etki bıraktığımk bilmek güzel;))silaxlove:
ahshahhshah aynen gerizekaliMesajlardan çıkıp yemeğimi bitirdim ve çantamı alıp annemin yanına gittim. Sanki bunu her gün yaparmışcasına "Görüşürüz anne, Hilal ne zaman dönerse onunla dönerim," dedim. Kafasını salladı ona sarıldım kardeşlerime baktım "hoçça ğalın ğidiom bne," diyip dışarı çıktım. Hilal beni aramaya başlamıştı.
H: Hazırsan yola çıkalım mı Sıla?
S: Hazırım ben geliyorum şimdi sizin eve
H: Bekle sne ben gelirim
S: Tamamdır
Telefonu kapattım ve içimden bir ses Hilal'in benimle flört etmek gibi bir düşüncesi olduğunu söylüyordu. Zaten arka sokakta yaşadığı için hemen geldi ve arabadan inip bagajı açtı. Ona selam verdim çantamı bagaja koyup ön koltuğa geçtim. Hilal de binmişti ve konuşmaya başladık.
İlk bolum yayindaaaa yakında yine bolum gelecek. Beklemede kalin veee diger kitaplarimi okumadiysaniz okuyabilirsiniz. Su anlik 2 tane daha var ve hepsi g×g
ŞİMDİ OKUDUĞUN
childhood friends | g×g texting
Teen FictionAnonim bir hesaptan küçükken en yakın arkadaşım olan Sıla'ya mesaj atmaya karar verdiğimde tüm bunların olacağını bilsem tekrar yapar mıydım? Sanırım, EVET!!!! 05.12.2020-