0.1

62 12 1
                                    

Erva: Kimsin?

Erva: Numaramı nereden buldun?

Erva: Üstelik sen benim ağladığımı nereden çıkardın?

Bilinmeyen Numara: Seni gördüm, her ağladığında olduğu gibi yakınındaydım ama yanında değildim.

Erva: Sen beni takip mi ediyorsun?

Erva: Kimsin sen?

Bilinmeyen Numara: Benim kim olduğum önemli değil.

Bilinmeyen Numara: Sadece seni seven biri olduğumu bil yeter.

Erva: Kim olduğunu söylemezsen seni engellerim.

Erva: Sonuçta tanımadığım ve kim olduğunu bilmediğim biriyle konuşamam.

Erva: Üstelik bir de beni takip eden biri.

Bilinmeyen Numara: Kim olduğumu söyleyecek olsam anonimden yazmazdım.

Bilinmeyen Numara: Sana çok değer veren, çoğu şeyini bilen biriyim. 

Bilinmeyen Numara: Kalbi senin için atan biri...

Erva: Sana neden inanayım?

Erva: Sonuçta seni tanımıyorum. Belki sadece işletmek için yazdın.

Erva: Belki amacın sadece eğlenmek.

Erva: Nereden bilebilirim?

Bilinmeyen Numara: Ben öyle bir şey yapmam Erva.

Bilinmeyen Numara: Ama haklısın beni tanımadığın için yalan söyleyip söylemediğimi bilemezsin.

Bilinmeyen Numara: Sadece birkaç şey söylememe izin ver. Sonra istersen engelle.

Bilinmeyen Numara: Çünkü artık sana olan sevgimi senden saklamaktan yoruldum.

Bilinmeyen Numara: Sana karşı hissettiğim şeyleri bilmeye hakkın olduğunu düşünüyorum.

Bilinmeyen Numara: Seni 2 sene önce gördüm. 10. sınıfın ilk günlerinde...

Bilinmeyen Numara: Sınıf arkadaşlarından biri alt sınıflardan bir çocuğu dövüyordu. Sen de hemen koştun tabi.

Bilinmeyen Numara: Bahçeye adım attığım an kenardaki kalabalık dikkatimi çekti. Oraya doğru gittiğimde sen sınıf arkadaşınla tartışıyordun.

Bilinmeyen Numara: Daha doğrusu çocuğa bağırıyordun 'Kendinden küçüklerle neden uğraşıyorsun onlara mı gücün yetiyor sadece?' diye.

Bilinmeyen Numara: Tabi ben senin bağırmalarının sebebini ve o çocuğun kim olduğunu sonradan öğrendim.

Bilinmeyen Numara: Sonra sürekli seni izlediğimi fark etmeye başladım.

Bilinmeyen Numara: Seni görmek için bahçeye çıktığımı, gözlerimin sürekli seni aradığını...

Bilinmeyen Numara: Sonra seni her zaman görmek istediğimi, seni özlediğimi, kokunu merak etmeye başladığımı, sana sarılmak istediğimi fark ettim.

Bilinmeyen Numara: Bunları yakın arkadaşıma anlattığımda bana 'Kardeşim geçmiş olsun, sen aşık olmuşsun' dedi.

Bilinmeyen Numara: Ben o an anladım seni sevdiğimi.

Bilinmeyen Numara: Ama gelip sana anlatamazdım. Çünkü sen yaralıydın.

Bilinmeyen Numara: Ayrıca sana seni sevdiğini söyleyen herkesi reddediyordun. 

Bilinmeyen Numara: Sana gelip duygularımı anlattıktan sonra beni de reddedeceğini biliyordum.

Bilinmeyen Numara: Korktum. Gelip sana açıldıktan sonra kırılmaktan, hayal kırıklığına uğramaktan korktum.

Bilinmeyen Numara: Buzdan duvarlarına çarpıp üzülmekten korktum...

Bilinmeyen Numara: Bu yüzen hep uzaktan sevdim seni.

Bilinmeyen Numara: Gün geçtikçe senin hakkında birçok şey öğrenmeye başladım.

Bilinmeyen Numara: Limonlu her şeyi, özellikle keki, çok sevdiğini öğrendim.

Bilinmeyen Numara: Yaralarını öğrendim.

Bilinmeyen Numara: İnsanların yanında ağlamaktan nefret ettiğini ve kendini güçlü göstermek zorunda düşündüğünü öğrendim.

Bilinmeyen Numara: İnsanların içinde olmasa da kendi köşende sessizce ağladığını öğrendim.

Bilinmeyen Numara: Didem'le büyüdüğün için sadece ona yakın olduğunu öğrendim.

Bilinmeyen Numara: Ama hala öğrenemediğim bazı şeyler var...

Bilinmeyen Numara: Kokun mesela. Hala nasıl koktuğunu öğrenemedim.

Bilinmeyen Numara: Ya da sana sarılmanın, sana dokunmanın, saçlarını okşamanın nasıl bir his olduğunu hala öğrenemedim.

Bilinmeyen Numara: Ama öğrenmeyi çok isterdim.

Bilinmeyen Numara: Bunlar sana olan duygularımın sadece bir kısmı...

Bilinmeyen Numara: Eğer direkt karşına çıksaydım reddedeceğini bildiğim için kim olduğumu ya da dış görünüşümü bilmeden sadece düşüncelerimi, sana olan hislerimi tanımanı istedim.

Bilinmeyen Numara: Karşına çıkmaya cesaretim yok. Bu yüzden sadece böyle anlatabilirdim sana olan hislerimi...

Bilinmeyen Numara: Sen sadece şunu asla unutma güzelim...

Bilinmeyen Numara: Her zaman bir adım arkanda olan ve kalbi sana ait olan biri hep seninle...

*görüldü*

***

Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın. 

Sizi seviyorum. <3


Buzdan Duvarlar / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin