==25==

367 27 1
                                    

~Apa!-Wooyoung szinte futott a nappali felé. A férfi egyből felfigyelt fiára.
~Átmehetek Sanhoz? Sűrgős lenne!-Wooyoung szemei tükrözték, hogy aggódik és valami baj van. Az apuka ezt hiába látta rögtön rosszra gondolt.
~Most? Wooyoung én nem akarom, hogy átjárj szexelni!-szólta el magát a férfi, mutatóujját feltartotta. A fiatal fiú arca vörössé vált, miközben rázta a fejét.
~Nem! Ne értsd félre. Beszéltem Sannal, és szerintem valami baja van, hiába tagadja. Csak segíteni szeretnék neki.-magyarázta el gyorsan a helyzetet Wooyoung.
~Én elviszlek.-csatlakozott a beszélgetéshez Moonhee. Kezében fekete színű táskája volt, amiből kivette kocsikulcsát.
~És Yoonwoo, te is ezt tennéd Wooyoung helyében. Ne is tagadd.-a nő párja felé fordult, aki csöndben maradt. Moonheenak igaza volt. Nem állíthatja meg Wooyoungot. Ő is így rohanna, ha Moonheeről lenne szó. Végignézte, ahogy fia elhagyja a házat, reménykedve abban, hogy Wooyoung nem csinál semmi hülyeséget.

 Végignézte, ahogy fia elhagyja a házat, reménykedve abban, hogy Wooyoung nem csinál semmi hülyeséget

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~Köszönöm Moonhee! Életmentő vagy!-hálálkodott Wooyoung, miután elértek San házához. Utána kipattant a járműből és az ajtóhoz rohant. Nem tudta, hogy mit kéne csinálnia pontosan, vagy hogy hogyan is tervezte ezt a egészet. Csak tudni akarta, hogy San rendben van-e. Kopogott az ajtón. Pár pillanat múlva egy férfi nyitotta azt ki. Wooyoungnak nem kellett zseninek lennie ahhoz, hogy kitalálja ki is a férfi.
~Jó napot! Wooyoung vagyok és Sant keresem. Itthon van?-Wooyoung pár másodperc alatt ezt elhadarta. San apukája pár másodperc erejéig csöndben maradt, próbálta feldolgozni a hallottakat.
~Wooyoung! Nagyon örülök. San a szobájában van, menj nyugodtan.-a férfi egy kedves mosollyal az arcán arrébb állt az ajtóból. Wooyoung megköszönte, majd rohant is előre. Mivel egyszer már volt itt nagyjából tudta merre menjen. Meglepetésére pont akkor nyílt ki San szobájának az ajtaja.
~Youngie?-San szemei elkerekedtek a fiú láttán. Miután sikerült kiráznia magát sokkhatásából barátjához rohant. Szorosan magához ölelte a srácot, majdnem megfojtva ezzel a másikat. Wooyoung érezte, ahogy San egy nagy levegőt vesz, majd kifújja azt. Ezután ő is átkarolta Sant. A két srác így állt egy jó darabig, egyikőjük sem akart elválni egymástól. San hirtelen megfogta Wooyoung kezeit, így húzta be őt szobájába. A fiatalabb San ágyán találta magát. Szorosan ölelték a másikat, ezzel egy centiméternyi helyet sem hagyva egymás között.
~San? Elmondod, hogy mi a baj?-kérdezte Wooyoung, próbált nyugodt hangon beszélni. Várt egy kicsit. Csak egy sóhajt kapott válasz gyanánt.
~Az nem fontos. A lényeg, hogy itt vagy.-terelte a témát San. Ez Wooyoungnak is feltűnt. Vette a célzást és nem erőltette. Felemelte fejét barátja mellkasáról. San kinyitotta eddig csukva tartott szemeit, mivel felfigyelt Wooyoung mozdulatára.
~Azért tudd, hogy rám mindig számíthatsz.-Wooyoung egy édes vigyort küldött San felé, megmelengetve ezzel az idősebb srác szívét.
~Mondtam már, hogy milyen szép vagy?-San Wooyoung arcára simított, ami nem meglepően vörösen virított.
~Fogd be..-suttogta Wooyoung, közben San tenyerébe bújt. Ezután Wooyoung lehajolt és egy puszit nyomott az idősebb ajkaira.
~Hékás! Ennél többet kérek!-hisztizett San, majd Wooyoung tarkójára fogott és lehúzta magához a fiút. Ajkaik ismét találkoztak, ezúttal egy sokkal hosszabb csókra sikeredett, ami boldogsággal töltötte el mindkettőjüket. Egy darabig ezt így is folytatták, képtelenek voltak leállni.
~Apu! San egy fiút puszilgat!-hallanak egy kis vékony hangot az ajtóból. San egyből felült ágyán, emiatt Wooyoung is.
~Siu menj ki a szobámból! Már rengetegszer elmondtam, hogy kopogj!-kiáltotta el magát San sértődötten. A kislány nevetve kifutott onnan. San ismét sóhajtott egyet, utána csak Woooyoung vállára hajtotta fejét.
~Köszönöm, hogy eljöttél.-valamiért halkult hangja, maga San sem tudta miért.
~Ez természetes, San.-Wooyoung barátja fejére döntötte sajátját.
~Tudod becézhetnél..-az idősebb elkezdett a másik srác ujjaival játszani, amíg Wooyoung egy becenéven agyalt.
~Szerintem a Sannie az aranyos.-jelentette ki Wooyoung, amire San felkapta a fejét.
~Akkor legyen Sannie..

ADDICTED || WOOSAN (16+)Where stories live. Discover now