Biz, o gece Adriana'nın evine gidiyorduk.Bu konu hakkında tartışıyorduk.Sonra bir ya da iki kişi bize taş atıp kaçtılar.Bize peşlerinden gittik ama yetişemedik.Sonra evin yolunu tuttuk.Zaten baya az kalmıştı eve.İki dakika sonra eve geldik.Saat baya geç olmuştu.Neredeyse sabahlamıştık. Televizyonu açıp bir şeyler izlemişiz ve karşısında uyuya kalmışız.
Yaklaşık bir saat sonra bir tıkırtı duyuldu.Ben hemen koştum.
-Hey!Alex kalk çabuk
-Ne,ne oluyor burada?
-Çabuk kalk birileri kapıyı zorluyor.
-Dürbünden baksana.
Çabucak Dürbünden baktım.
-Hepsi maskeli tipleri görünmüyor.
- Polisi ara.
Alex polisi arayabilmek için ev telefonunu buldu.999 u çevirdi.Hat meşgul çalıyordu
-Max hat meşgul.
- O zaman git pencerelere bak ve balkon kapısına açıksa hepsini kapa.
Alex başını salladı ve belirli bir süre sonra geri geldi.
- Hepsi kapalı.
- Tamam bulduğumuz bütün eşyaları kapının önüne koyalım.İlk en ağırlarından başla.
Adriana hala uyuyordu.Max de uyandırmadı.
- Hemen koltuğu getir.
- Max ben çok korkuyorum.
- Bu işler korkmakla geçmez.Biraz cesur ol.
Koltuğu ikiside var gücüyle kaldırarak kapının önüne koydu.Büyük ihtimal hırsızdı.Ancak yolda taşlanmaları bu sadeliği ortadan kaldırıyordu.Aslında Max de korkuyordu.Sadece bunu belli etmiyordu.
Kapı tıkırdaması bitti ancak bu sefer kapıyı kırmaya çalıştı.Bunu da başaramayınca bıraktı.Bizde yatağımıza döndük.Ben uyuyamadım.Yatakta dönüp durdum.Bu sırada bir kırılma sesi geldi.Arka odanın camını kırmıştı.Bende elime odada duran beyzbol sopasını aldım.Adam gelince indirecektim kafasına ancak bir saat geçti hala gelmedi.Taşa bir şey bağlıydı.Bu bir kağıttı.Açıp okumaya başladım.İçinde YARIŞMA BAŞLADI DİKKAT yazıyordu.Cam kırıklarını süpürüp uyudum.