Biz çok korktuk ancak dışarı belli etmek istemedik.Bunu anlayan Mark:
-Ne oldu?Yüzünüz çok kötü sarardı.
Telefonundan bir görevliyi arayarak üç su lütfen dedi.
Suyu hemen getirdiler.
-Alın için, iyi gelir.Bu arada siz suyunuzu içerken bende size oyunu anlatayım.
Biz başımızı sallayarak kabul ettik.
-Oyun ilk başta kendi ülkende hayatta kalmaya çalışıyorsun.İngiltere den sadece siz katılmıyorsunuz.Bunu biliyorsunuz değil mi?Neyse devam edelim.İngiltere de bulunan daha doğrusu seçilen kişiler aralarından üç kişi sadece zafer mutluluğunu tadacak.Her ülke şampiyonları, Yeni Zellanda yakınlarında bulunan adalara bırakılacak.Bu sayede hiçbir yarışmacı kaçamayacak.Aralarından tek kişi kurtulacak.O da bu şirketin hisselerinin ortağı olacak.Şu ana kadar kimse hisse alamadı çünkü Jack onları öldürdü.Bundan korkmamalısınız.Çünkü bu yarışmada birinci çıkan kişi Jack i öldürebilecek güce sahiptir.Kendi ölümünden korktuğu için böyle bir oyun tasarladı.Yani kısaca oyundaki herkes ölmemeye hak kazanacak.Benim bildiğim bu kadar...Daha fazla başıma üşüşmeyin.Görüşürüz.
Görüşürüz diyerek odadan çıktık.Ardından Adriana beni dürttü.
-Şimdi ne yapacağız?
-Oyunda birlikte olmalıyız.Ancak oyun ne zaman başlıyacak?
Kimse bilmiyordu.
-O zaman bizim için oyun başlamıştır.
Sırayla birbirimizin evine gidiyorduk ve olaylar arttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderleri Elimde
DiversosYaşam ve ölüm bir döngüden ibaret. Biz yaşarız, ONLAR ÖLÜR!