Bölüm 4:Bu Bir Oyun

105 13 0
                                    

Alex ile biz telaşlandık.Ben elime bir kavanoz alarak kapının arkasına geçtim.Kapıyı açtım.Allah'tan Adriana'ymış.Adriana içeri girdi.

-Neden ikinizde telefonunuzu açmıyorsunuz?

İkimizde telefonumuza baktık.10 kez aramış.

-Merak etme.Bak biz iyiyiz.

-Başınıza bir şey geldi sandım ve koşarak eve geldim.

-Gel bak!Sana bir şey göstereceğim.

Masanın üzerindeki spiral haritayı gösterdim.Ona da her şeyi anlattım.

-Şirketin yeri bulup gidelim.

-Olur.

Hep birlikte işe koyulduk.Taksiye adresi verip gittik.

                                                                                        ***

Vardık.Shooter Inc. yazan kocaman bir tabela ve arkasında çok büyük bir gökdelen.Şirkete girdik.Güvenlik üzerimizi aradı.Sonra bir çalışan,kime bakmıştınız,diye sordu.Biz,Jack ile görüşecektik,dedik.Çalışan,Jack patron hapise girdi ancak kardeşi Mark var isterseniz onunla görüştürelim,dedi.Bizde,olur,dedik.Mark ın yanına gittik.Adam çok soğukkanlıydı.Elinde bir içki bardağı ile koltuğunda oturuyordu.

-Hoşgeldiniz

-Hoşbulduk

-Buraya neden geldiniz?

-Kardeşiniz hakkında bilgi almaya geldik.

-Artık o benim abim değil !

-Neden böyle bir tepki verdiniz.

-Biz ilk başta ortak olarak bu şirketi yöneteceğiz diye anlaşmıştık

-Eeee

-Sonra şirketin bütün borclarını bana yıktı

-Peki neden hapise girdi?

-Siz benle dalga mı geçiyorsunuz?İnternetten araştırma yaptığını biliyorum.

-Nasıl?

-Jack size o notları boşuna mı bıraktı zannediyorsunuz?Şuanda hepiniz takiptesiniz.Bu andan itibaren bir oyun içidesiniz.

Bizde bir heyecan başladı.

-Neden biz?

Uçak zamanında belirli yerlere posta bırakmıştı.2000lerden beri bu oyun oynanır.Şu ana kadar kimse bu oyunu basına duyurmamıştı.Lanet olası Amerikalı bütün gazetelere yaydı.Bu oyun çok zorludur.

Kaderleri ElimdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin