Główna postać

1.5K 31 5
                                    

Amelia Lestrange
To ja. 15 latka, która całe swoje dotychczasowe życie musiała spędzić w jednym z najdziwniejszych, ale zarazem najbardziej mrocznych istniejących miejsc - Rezydencji Malfoyów. Dlaczego tylko dotychczasowe życie? Bo jego nowy rozdział rozgrywający się w Hogwarcie - szkole magii i czarodziejstwa, właśnie miał się zacząć. W zasadzie to... jeszcze za wiele o mnie nie wiecie. Już się wam przedstawiłam, Waszą uwage zapewne zwróciło moje, ach, nazwisko. Lestrange. Zgadliście! Ta szalona psychopatka to moja mama. Kocham ją ponad wszystko. Napewno pomyślicie - co ja gadam? Ale uwierzcie, że nawet najgorszy śmierciożerca ma swoje drugie oblicze. Kto jest moim ojcem? Nie mam pojecia. Wiele osób twierdzi że jest nim... tak, sami sobie dopowiedzcie. Ale ja w to nie wierze. Wy też nie wierzcie. Na codzień mieszkam z mamą, ciocią Narcyzą, wujem Lucjuszem i Draconem. Draco to najlepszy brat jakiego mogłam sobie wymarzyć, i tu znowu - nie myślcie o nim źle. Ani ja, ani on nie wybieraliśmy naszej rodziny. Chociaż nie ukrywam, że Draco żywi troche większą nienawiść do większości świata, niż ja. Jednak mimo to jest najbardziej troskliwą i wspaniała osobą jaką znam. Zrobiłby dla mnie wszystko. To co, chyba wiecie już sporo.
Teraz możecie być dokładnymi świadkami tej rewolucji.

•Slytherin Princess• Harry PotterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz