Gerçekten de sabahın köründe Tae Yoongi hyungla beraber gelmiş ve beni çekiştire çekiştire Namjoon hyungun evine getirmişti. Taemin de dahil herkes buradaydı.
Jin hyung bizi bekliyor olacak ki geldiğimiz gibi herkesi sofraya çağırmıştı. Kahvaltı yapmak istemiyordum ama yine de ben de herkes gibi oturdum.
Tae Yoongi hyungla bir şeyler konuşuyor, Namjoon ve hoseok hyung bugünkü olacak maç hakkında tartışıyor, Taemin ve Jin hyung da havadan sudan konuşuyorlardı. Bense hala önümdeki zeytinle oynuyordum.
Tae beni fark etmiş olacak ki bir yalan uydurup beni yukarıya Namjoon hyungun odasına çıkarmıştı. Büyük ihtimal beni azarlayacaktı.
"Jimin sana daha fazla üzülmeyeceksin demedim mi. Dün zaman verdim kendini düzeltmen için."
Gözlerine bakamıyordum o yüzden yerdeki halının desenini incelerken kısık bir sesle bunun kolay olmadığını söyledim.
"Jimin biliyorum tabii ki kolay değil ama unutmaya çalış lütfen. Kahvaltıda herkes seni izledi hepsi senin bu halinin farkında kimse sormaya cesaret edemedi. Hatta şuan eminimki seninle konuşmak için buraya çağırdığımı anlamışlardır."
Şaşırmıştım çünkü herkes kendi halinde sanıyordum bana baktıklarını hiç fark etmemiştim.
"Hadi şimdi tekrar aşağıya iniyoruz ve sen eskisi gibi en eğlencelimiz oluyorsun."
Kendi kendine gülüp devam etti.
"Bak bu grupta herkesin bir görevi var tamam mı. Namjoon hyung babamız Jin hyung annemiz. Yoonginin görevi benim sevgilim olması birazda agresif olmak. Hobie güler yüzlü ben salak olanım ve sende eğlenceli olansın bu bozulamaz."
"Taemin?"
"Ne?"
"Taemin diyorum onu saymadın."
"Of o salak daha yeni katıldı o hiç bir şey değil ama belki oğlumuz olabilir tekrar." Göz kırpmıştı.
Resmen aklım dağılsın diye saçmalamıştı ama işe yaramıştı da. Bir süre gerçekten aklım dağıldı.
"İyi ki varsın." Diyip sarılmıştım. O da bana sıkıca sarılmıştı.
"Sende iyi ki varsın cikcikim."
"Ne zaman vazgeçersin?"
"Neyden?"
"Cikcik demekten."
"Hiç bir zaman cikcik."
Gülümsemiş odadan çıkmıştım. Sanırım gün sonuna kadar rol yapabilirdim zor değildi.
Mutfağa gittiğimde herkes bana bakıyordu ben de onlara baktım ve gülümsedim. Sonra hiçbir şey olmamış gibi yaptıkları işlere geri döndüler. Ben anlatana kadar bir şey sormadıkları için onlara minnettardım.
...
Şuanda izleyeceğimiz filmi seçmeye çalışıyorduk. Yoongi hyung aksiyon istiyordu, Jin hyung romantik istiyordu ve Hoseok hyung da animasyon istiyordu. Namjoon hyung da bebek misin lan sen diyerek Hoseok hyunga kızıyordu.
"Bunun bebeklikle ne alakası var be."
"Sevgilim haklı hobie bu yüzden romantik komedi izleyelim."
"Saçmalama beni kusturmak mı istiyorsun vurdulu kırdılı izleyelim az eğleniriz."
"O zaman oylama yapalım."
Zaten Tae ve Namjoon hyung kendi sevgilileri ne istiyorsa onu seçmişlerdi. Taemin de büyük ihtimalle Hoseok hyung tek kalmasın diye ona oy vermişti. Şimdi hepsi bana bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Celebrity Issues °Jikook
FanfictionPark Jimin'in herkesin sevdiği ve dünyaca ünlü bir sevgilisi vardı. Kimseye duyurmak istemiyordu çünkü korkuyordu ve korkularında haklıydı. Ünlü bir sevgiliniz varsa kolay bir ilişki olmasını bekleyemezsiniz.