16

2.8K 188 25
                                    

Hepimiz buluşmasının ardından neredeyse bir hafta geçmişti. Bu bir hafta içinde daha çok kaynaşmıştık sürekli beraberdik. Bizimkilerin Jungkook'a hemen alışması sanki yıllardır arkadaşlarmış gibi davranmaları çok hoşuma gitti. Jungkook da onlara çok yakın her ne kadar Taemin'i sevmesede...

Fark ediyorum şirketten atıldığından beri çok dalgın. Ne kadar umursamıyorum havalarına girse de umursadığı buna üzüldüğü çok belli.

Her gün ne yapabilirim diye düşünüyorum.

Telefonuma mesaj geldiğinde olduğum yerden sıçradım. Dalmışım sanırım. Tanımadığım birinden mesaj gelmişti. Daha doğrusu bilmediğim bir yerden...

...

Şirketten ayrıldığımdan beri Jimin ve arkadaşlarıyla daha çok yakınlaşmıştım. Çalışırken Jimin'i ne kadar çok özlediğimi anladım. Onunla hiç görüşemiyormuşuz. Artık her gün beraberiz hatta bugün de buluşacağız.

Kovulduğum için hem mutluyum hemde değilim. Yani kim isterki kovulmak. Yaptığım işi seviyordum zaten kendimi bildim bileli bu benim hayalimdi, şarkıcı olup herkes tarafından tanınıp sevilmek.

Kovulduğum için mutluydum çünkü özgürlüğüme kavuşmuş gibi hissediyorum. Oradayken sürekli baskı altındaydım. Diyet yap Jungkook, spor yap Jungkook, oraya gidemezsin Jungkook, bunu yapmak zorundasın Jungkook...

Hiç bir zaman istediğim bir şeyi yapamamıştım. Ne yapmam gerektiğine hep onlar karar verirdi. İnsanların beni sevmesi onların sayesindeymiş, öyle derlerdi.

Bu durumdan bıkmıştım bunu şirketten çıktıktan sonra daha çok anladım.

...

Taemin ve Hoseok
(İsimler Jungkook'un kaydediş şekline göre o yüzden farklı)

Yoongi hyung
Buluşuyoruz di mi ona göre hazırlancam

Bok parçası
Bunu şimdi sorman peki...

5 dk sonra buluşuyoruz

Taehyung
Abartma hemen daha yarım saat var

Bok parçası
He 5 dk he yarım saat ne fark eder az kalmış işte

Kes boş yapma artık

Sana hiç dayanamıyorum

Bok parçası
Bende seni seviyorum😚😚

🤮🤮🤮🖕🏻🖕🏻🤮🤮🤮🖕🏻🤮🖕🏻🤮


Ben gelemicem kusura bakmayın bir işim çıktı

Ne işi??


Önemli bir şey değil yaa sonra anlatırım

Şimdi çıkıyorum iyi eğlenceler

❤ çevrimdışı

Ne demek önemli değil yaa ne işi var şimdi bunun

Namjoon hyung
Önemli değil dediyse öyledir jungkook merak etme işi bitince anlatır

Jin hyung
Bence de merak etme

Hadi hazırlanın ayrıca sizi beklemek istemiyorum

Celebrity Issues °JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin