"I'm all yours"

751 111 34
                                    


Dizlerine yayılmış olan sarı saçları okşadı Kiyoomi. O an aklından geçen tek düşünce saç renklerinin de en az kişilikleri kadar birbirine zıt oluşuydu.

Atsumu'nun kahverengi gözleri kendi gözlerine çevrildi bir an için. Fazla konuşmuyorlardı. Daha doğrusu konuşamıyorlardı.

Yıllarca Atsumu onun peşinden koşmuştu. Bir ünlünün benimle ne işi olsun diye düşünmesine rağmen,bir konserini,fanmeetingini kaçırmamaya çalışmıştı.

Galiba çabaları sonuç vermişti.

Sevdiği şeylerden vazgeçmekten nefret ediyordu Atsumu. Geriye dönüp pişmanlık yaşamaktan, türlü türlü şeyden nefret ediyordu aslında.

Vücudunu döndürdü ve sırt üstü yatmaya başladı. Şimdi daha net görebiliyordu onun güzel yüzünü.

"Omi."

"Hm?"

"Başlarda... Cidden benden nefret mi ediyordun?"

Kiyoomi'nin yüzünde neredeyse kahkaha atacağını belirten bir ifade belirdi. Ayıp olmasın diye tutuyordu kendini.

"Saçmalama."

Bu sefer yerinde doğrulup yüzünü onun yüzüne yaklaştırdı.

"Ne demek saçmalama? Baya baya nefret ediyordun işte."

"YA ETMİYORDUM? NEDEN EDEYİM?"

"Ne bileyim,edersin sen."

İkisi de gülüştüler. Atsumu kendini Kiyoomi'nin üzerine atıp başını göğsüne yasladı.

"Seni seviyorum."

"Ben seni daha çok seviyorum."

Sakusa'nın birden bire aklına bir fikir gelmişti. Haftaya konseri vardı.

Atsumu'yu biraz şaşırtmak istiyordu. Onu herkese tanıtmak istiyordu.

"Tsumu."

"Hmm?"

Parmak uçlarını Kiyoomi'nin göğsünde gezdirirken konuştu.

"Haftaya konserim var? Geleceksin değil mi?"

"Elbette."

"Sana bir sürprizim olacak. Şaşıracağına eminim."

"Ne? Neymiş o?!"

Birden bire heyecanla yerinde doğruldu Atsumu.

"Söylersem sürpriz olur mu?"

"Ya.. Öyle olsun o halde.."

❀●•♪.。‧:❉:‧

Bir sonraki bölüm final :')

ᵂʰʸ'ᵈ ʸᵒᵘ ᵒⁿˡʸ ᶜᵃˡˡ ᵐᵉ ʷʰᵉⁿ ʸᵒᵘ'ʳᵉ ʰᶦᵍʰ?||ˢᵃᵏᵘᵃᵗˢᵘHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin