2-) "Bana Mesaj at Konuşkan"

155 22 9
                                    

Hemen yanına oturmalıyım. Ama kendimi de biraz ağırdan satmalı diğil mi? En arka sırada iki tane koltuk kaptım. Ve Renkli göz'ün yanıma oturması bekledim. Arda üç dört dakika otobüste gezindikten sonra yer bulamayınca, yanıma gelmişti.Ece ise orta kısımdaki koltuklardan birine oturmuş, çantasından Canan Tan-Piraye kitabını çıkarmış.Sanırsam ikinci yada üçüncü kez okuyordu.Her seferinde çok güzel bir kitap olduğunu söyleyip duruyordu.Ama ben bir türlü okuma fırsatı bulamamış idim. En kısa zamanda artık şu kitabı okumalıyım. Hatta eve gidince okumaya başlıyayım bari.Yine çenem düştü.Ah benim ikizler burcum ve taşıdığım özellikleri.

Neyse dönelim; Bizim Karizmatik Şaheserimize ;)
"Biraz sohbet etmek ister misin? diye konuşmaya başladım, en cana yakın ses tonumla"
"Tabi çok isterim diye karşılık verdi en sevecen, kibar ses tonuyla sonra da konuşmaya başladı; Marmara Üniversitesi Tarih Öğretmenliği Bölümü 1.sınıf öğrencisiyim.Geçen yıl ailevi nedenlerden dolayı okul kaydını dondurmak zorunda kaldım.Yarışmamıza İstanbul'dan katılmaktayım dedi en masum, çocuk tavrıyla"
"Ne güzel bir tesadüf bu aynı okuldayız. Arkadaşım ile beraber (Ece'yi işaret ettim) Türk Dili ve Edebiyatı Bölümündeyiz."
"Desene senin gibi birini daha fazla görebileceğim için fazlasıyla şanslıyım.Bu arada sen nerelisin Güneş?Ayrıca isminin bir anısı felan var mı?"

"Benim aslında iki adım var. Alya Güneş Öztürk.Annem yarı ingiliz yarı Türk.Anneannemin adı Alya annem anneannemi kaybedince bana bu adı koymak istemiş, ilk adımın öyküsü bu.İkinci adımın öyküsü, haziran ayının 15 ' inde bol güneşli bir günde doğduğum için ikinci adım da Güneş.Bu arada Ankaralıyım. Lise 2.sınıftan beri Dil anlatım öğretmeni olmak en büyük hayali Bazen çok fazla konuşabiliyorum yavaş yavaş alıştırsın artık dedim ve sol yanağım da hafif çıkan gamzemi çıkarttım.

"Bu arada whatsapp kullanıyor musun Arda?"

"Whatsapp kullanıyorum ver telefon numaramı yazayım dedi çikolatalı pasta tadında bir ses tonuyla, Pembe kılıfıyla beraber Galaxy Ace 4'ümü Arda'ya uzattım.Numarasını yazıp, kendini çaldırdıktan sonra telefonumu bana uzattı.Telefonuna beni "Konuşkanım☆" diye kaydetti Nasıl da güzel gülümsüyor, gülüşü bile tam sevmelik, aşık olunmalık

"Ben bu durakta iniyorum canım, keman kursuna yetişmeliyim.Eve gidince bana mesaj at Konuşkan ım görüşürüz"
Arda bana canım mı dedi ey dostlar ?...

Hep Sevdim GülüşünüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin