TRĄDZIK

632 33 52
                                    

Trądzik,Zmora większości nastolatków i części dorosłych

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Trądzik,
Zmora większości nastolatków i części dorosłych....

Witam was kochani w jednym z bardziej wyczekiwanych rozdziałów, jak widzicie po tytule dotyczy on Trądziku.

Trądzik jest dość...popularnym kompleksem u nastolatków, nieraz występuje już od lat 11 gdzie przy rówieśnikach tracimy pewność siebie. Trzeba brać jednak pod uwagę to, że każdy z nas w większym czy mniejszym stopniu będzie to przechodził.

Dużo zależy od tego jaki trądzik mieli nasi rodzice czy dziadkowie. U mnie np. tata miał problem z trądzikiem na policzkach gdy miał ok. 14 lat. Natomiast mama gdy miała 13 nie miała takiego problemu, nieliczne pryszcze pojawiały się na brodzie i czole.

Jeszcze przed tygodniem mały trądzik, wręcz niewidoczny posiadałam właśnie w tych miejscach. Później cały mi zniknął by pojawić się po tygodniu na policzkach i nosie.

Trądzik najczęściej pojawia się w takim jakby schemacie "T". Strefa T obejmuje brodę, nos i czoło, to właśnie tam najczęściej powstaje nasz problem. Trądzik nie występuje jednak tylko na twarzy lecz także na szyi, plecach, klatce piersiowej czy udach.

Niestety możemy pomóc rozwijać się trądzikowi szybciej lub w większej ilości. Stres, hormony, nieprawidłowa dieta i spożywanie dużej ilości czekolady lub niedbanie o higienę.

Przede wszystkim trzeba pamiętać, że samo mycie twarzy wodą w niczym nam nie pomoże ani przed niczym nie ochroni

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Przede wszystkim trzeba pamiętać, że samo mycie twarzy wodą w niczym nam nie pomoże ani przed niczym nie ochroni. Skóra potrzebuje po całym dniu dogłębnego oczyszczania, ale nie mydłem gdyż te tylko zapycha pory.

Warto udać się do dermatologa, który pomoże nam dobrać odpowiednią pielęgnację lub dobre produkty

Na rynku znajdziemy mnóstwo produktów do twarzy, to czego unikamy to przedewszystkim peelingi z drobinkami (nie enzymatyczne) oraz nastepujace skladniki w kosmetykach:

SLS i SLES, oleje mineralne i parafiny, a także dodatki perfum czy sztucznych barwników.

Najważniejsze jest odpowiednie oczyszczenie oraz nawilżenie, to drugie często stanowi podłoże problemów. MUST HAVEM w naszej kosmetyczce powinien byc SPF! To on nawilzy i ochroni nasza skore przed promieniowaniem.

Ja nie jestem dermatologiem, dlatego nie będę zbytnio rozpisywac sie na tej temat bo mogłabym zrobić całą oddzielną książkę tylko o tej tematyce.

jeśli chcecie coś sprawdzonego zajrzyjcie na kanał;
Angelika Grabowska

Dużo znajdziecie także w komentarzach więc i tam warto się udać. Pamiętajcie, że stan zapalny potrzebuje leczenia lekarskiego i nie bierzcie tego tylko w swoje ręce

 Pamiętajcie, że stan zapalny potrzebuje leczenia lekarskiego i nie bierzcie tego tylko w swoje ręce

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

To segment w, ktorym opowiem troche o tym czego ja uzywam i jak to wygalda w moim przypadku.

        1) twarz myje rano i wieczorem, niestety rano nie mam czasu by robic swoją skin care takze przemywam ją tylko wodą.

        2) wieczorem natomiast zaczynam od zmycia makijazu plynem micelarnym. ja uzywam:
BIELENDA eco sorbet - nawilżająco-odżywiająca

Następnie twarz myję CeraVe - zel przeciw niedoskonałością

Tonik, ktory uzywam jest z VIANKA, jest to ten zielony normalizujący.

Na noc nakladam sobie na twarz także
żel przeciwniedoskonałością, dokaldnie o ten:

CeraVe nie naleza do tanich kosmetykow, dlatego polecam kupowac je w zestawach na allegro

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

CeraVe nie naleza do tanich kosmetykow, dlatego polecam kupowac je w zestawach na allegro. Osobiscie kupilam zestaw i jescze dostalam krem nawilazajcy, ktory uzywam na dzien.
Kosmetyki, ktore wypisalam polecam Z CALEGO SERCA. Bo naprawde dzialaja cuda.

SHINE! glow upOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz