DROBNA ZMIANA I

1.8K 80 14
                                    

Przede wszystkim zapamiętajcie jedno

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Przede wszystkim zapamiętajcie jedno. Glow up to nie tylko zmiana wyglądu, ale i samorozwój! Aby żyć szczęśliwym samym z sobą trzeba zaakceptować parę często... trudnych zasad życia.

Po pierwsze ból, strach i ciężkie chwile to cenna lekcja, która kiedyś stanie się twoją siłą. Jasne, życie nie jest fair i nie będzie! Ale zamiast unikać przeznaczenia stań mu twarzą w twarz. Pamiętaj, że los dopada nas najczęściej na ścieżce na skróty.

Po drugie wszystko jest tymczasowe. Życie, szczęście, smutek, przyjaźń i miłość. Nic nie trwa wiecznie. Dlatego zacznij doceniać życie teraz, nie jutro, nie za tydzień. Nigdy nie jest za wcześnie, ale może być za późno.

Po trzecie. Toksyczne relacje niszczą Cię od środka. Zawsze pamiętaj kto był przy tobie w najcięższym okresie twojego życia. Jeśli Cię ignorują, odejdź. To, że wylejesz łzy po jakiejś decyzji wcale nie oznacza, że była zła!

İ ostatnia zasada. Szczyt samorozwoju jest wtedy gdy wiesz, że nie zmienisz ludzi na siłę, zmieniają się gdy są na to gotowi. Wtedy gdy uczysz się na błędach i nie obwiniasz o nie innych. A szczególnie niebezpieczny jesteś wtedy gdy wiesz, że życie to nie walka z całym światem tylko z tobą.

Nie jesteś mniej ani bardziej ważny niż inni ludzie. Pamiętaj, że twoja najlepsza wersja to ta prawdziwa! To, że będziesz starał przypodobać się innym zapewni Ci tylko fałszywych znajomych i brak szacunku.

Trzymając się bolesnej przeszłości nie będziesz wstanie wejść w przyszłość i zaakceptować teraźniejszość. Pozwól odejść wszystkim obawom i swoim strachom. W rękach trzymasz swój los i tylko od Ciebie zależy to co będzie dalej.

SHINE! glow upOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz