MOTYWACJA DO SPRZĄTANIA POKOJU

714 46 79
                                    

-- ᴍᴀɪᴅɪɴ ᴍʜᴀɪᴛʜ -- ⁱʳˡᵃⁿᵈᶻᵏⁱ ᶜᶻᵉᵉᵏ

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

-- ᴍᴀɪᴅɪɴ ᴍʜᴀɪᴛʜ -- ⁱʳˡᵃⁿᵈᶻᵏⁱ ᶜᶻᵉᵉᵏ

Okej, rozdział specjalnie dla:

kanapka_z_jagodami

Motywacja do ogarnięcia syfu w pokoju!

No tak, chyba nie tylko mi jest się za to ciężko zabrać...jednak mam kilka sposobów.

i.
Zacznijmy może od tego, że w czystym pokoju lepiej się pracuje, mamy więcej miejsca i łatwiej znajduje się małe rzeczy. Nie wiem jak u was ale u mnie syf robi się naprawdę szybko więc muszę często ogarniać.

Jeśli tej argument nie jest wystarczających przejdźmy do czegoś co w obecnym czasie jest trochę- bez sensu, ale jednak!

ii.

Wstyd przed znajomymi.
Okej, u mnie akurat było mnóstwo przypadków gdzie miałam syf i wbili do mnie znajomi. Już nie mówiąc o kuzynce...

Jednak gdy ma się czysty pokój wygląda on lepiej, schludniej i wygląda na większy.

iii.

Nie masz znajomych? No ok, to też mam coś co chyba do każdego przemówi. Otóż to

Larwy w pokoju :))
Mniami spanie w pokoju gdzie po suficie łażą małe gówna moli jest- obleśnie.
Albo muchy, jakieś robaki...opcji jest dużo.

iv.

Nie wiem jak wam ale ja szybciej sprzątam słuchając muzyki więc sprzątanie może być także zabawą...

Gdy tak jak ja jesteś lekko walnięty i udajesz, że jesteś w teledysku.

v.

UDAWAJ, ŻE JESTEŚ JUTUBEREEEM (szpeszjal)

I rób room tour xD przy okazji ogarniając pokój.

Tak, robiłam tak jak byłam mała.

---&
Dobra mam nadzieję, że te pięć motywacji zachęciło was by ogarnąć w końcu te ubrania z kanapy/łóżka/kanapy i ogarnąć te naczynia w pokoju.

Taki krótszy rozdział bo skupiam się na lekcjach...

SHINE! glow upOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz