Probudila jsem se v obrovském bílém pokoji s velkou posteli a obří televizí na zdi.
„Fuuuuuuuuu"(zvuky co vydává fén) ozval se tento zvuk z koupelny. Rozhodla jsem se že se půjdu podívat co to začalo foukat. To mě podrž u umyvadla stal Lil Huddy a já ujevene zírala kde to jsem.
„Jé Šípková Růženka se konečně probudila ze zimního spánku" řekl s úsměvem.
„Co tady dělám?" zeptám se.,,To se brzy dozvíš." odpovšděl zahleděný na svůj odraz v zrcadle.
„Mám hlad kručí mi v břiše"řekla jsem .
„Jooo tak se jdem najíst." řekl lil Huddy.
Kupodivu se ani neptám sál na to jak jsem se sem dostala nebo proč tady vůbec jsem. Jediné co mě ted' zajímá je slíbené jídlo.
Šli jsme dlouhou chodbou, sešli schody a objevili jsme se v kuchyni. V kuchyni byl snad celej Tiktok, jedna známější osobnost než druhá.
Koukala jsem jak z vyjevenejch vajec na všechny.
„Co tam tak stojíš pojď sem mezi nas" řekl Nikolas Hamilton.
„Ok" bylo jediné na co jsem se zmohla.
Se všema si povídám dokud nezaregistruju osobu stojící ve dveřích a zírající na mě. Nemůžu uvěřit vlastním očím stojí tam Cameron.
„Ty vole ,co tady dělas"zeptala jsme se překvapeně.Co tady dělá? A co tady hlavně dělám já. Má v tom Cam snad zapletené prsty taky? Jsem velice zmatená. Můj cíl je ale ted' momentálně si užít své jídlo. Nenechám si to zkazit nějakým Cameronem.
„Bydlím "
„Bydlíš? "
„Ano bydlím "
„A proč si tedy chtěl bydlet u mě když bydlíš tady? "On už ale neodpověděl. Jen se otočil a odešel někam do toho velkého baráku. Ted' mám snad ještě víc otázek. Chci s nima ale ještě chvíli počkat. Vím že jakmile začnu tak to nebude extrémně příjemné jako je mezitím tato snídaně s klukama.
Je zvláštní že si ji užívám. Vždyt' mě unesli. Neměli by být ani takhle hodný. Lidi co unášejí lidi hodní nejsou. Nebo jsou? Rozhodně ne ,proč by jinak unášeli lidi, aby jim udělali snídani a poklábosili. Ani náhodou. Čím víc o tom přemýšlím, tím víc se začínám bát, toho co přijde. Až přestanou být tak hodní a budou ode mě něco chtít. Jenže co by tak po mně mohli chtít?
,, Jsi tu s náma?" zeptá se Nikolas.
,, Co? Jo. Jasně." koktavě odpovím.
,,Seš v poho?"
,, Jak se to vezme. Unesla mě banda tiktokerů. Můj spolubydlící bydlí i tady i u mě. Jo a nemám páru jak jsem se sem dostala, proč tu jsem nebo kde vůbec jsem." vyhrklo najednu ze mě.
Všichni se lehce zarazili. Někdo dokonce vyplivl i džus v šoku. Najednou na mě všichni civěli, jako by mě chtěli uhranout pohledem. Nikdo se ale nezdál, že by se chystal mi odpovědět. A tak jsme seděli v tom hrobovém tichu snad hodiny. No bylo to sice pár sekund, ale těch nejdelších v mém životě. Najednou se Huddy zvedl a šel ke mně. Pravou rukou obepnul můj krk. Nebolelo to,ale bylo to vekmi nepříjemné,vzhledem k tomu že jsem nevěděla co bude následovat.
,, Kladeš moc otázek?" řekl chladně.
Polkla jsem na sucho. Pořád mi zíral do očí. Snad ani nemrkal. Srdce mi bušilo jako o závod. Poté co stisk zesíli mi vyhrkla mi první slza do oka. Chvilku ještě držel, ale pak mě pustil a odešel.
,,Bude lepší když se na nic ptát nebudeš a budeš poslouchat každé slovo co ti řeknem." ozval se Cam z dveří.
,, Ted' pojd' za mnou!" dodal a já poslušně poslechla. Myslím že pro dnešek toho drama bylo dost. Tak zkusím poslouchat a uvidím kam mě to dovede.
Doufáme že se ti dnešní kapitola líbila 💘
Budeme moc rady když pro nás budete hlasovat
Love Kimberly & Carly