,,JO a za co prosím tě??!" řeknu sarkasticky.
,,Co po mně chceš? Už jsem se omluvil. Nevím co chceš víc!" po mně skoro zařve.
,, Možná by bylo lepší kdyby si se sbalil a vypadnul!" křičím nazpátek.
,,Fajn,ale nepočítej že se vrátím."
,,Jéééžiš ,co budu bez slavnýho Camerona dělat?? " vyletí ze mě opět sarkastická poznámka.
,,Tváříš se jak jsi hodná,ale v realitě jsi pěkná mrcha." Cam si akorát vezme batoh a odejde.
Už je noc ,asi kolem půlnoci, já ale nemůžu usnout . Neustále se vracím k tomu co jsme si řekli. Možná jsem to trochu zdramatizovala ze začátku,ale ta posední věta co mi řekl ,mi uvízla v hlavě. Prý jsem mrcha. To sedí od Camerona co spí každý týden,možná i den s jinou, co se vysmívá lidem do ksichtu,ale za tím vším si myslím že je ale i hodný. Možná že celá ta zlá stránka je jen maska.
Cam a hodnej? Tak naivní nejsem. Nebo jo? Jsem teď dost zmatená.
Je okolo druhé ráno a slyším tukání dole u vchodových dveří. Kdo by to mohl být?
Když otevřu vidím totálně ožralého Camerona.¨
,,Hrozně mě to mrzí baby! Jsem hroznej vůl!" řekne když se pomal ani netrefí do dveří.
,,Můžu dovnitř,že?" zeptá se aby se ujistil.
,,Co s tebou mám jiného dělat!"
,, Nechci tě už ale otravovat!"
,,Prosím tě ,pojd'už dovnitř."
Cam mi dal ruku kolem krku pro podporu. Do schodů by sám v tomhle stavu rozhodně nevyšel.
,,Ted'už běž spát. Zítra musíš do školy!" řeknu a on se svalí na mou postel.
Já se otočím. Chtěla jsem si jít lehnout na gauč.
,, Kam jdeš?" ozve se z postele.
,, Spát. Lehnu si na gauč." odpovím.
,, Pojd' ke mně Car."
,, Já nevím."
,,No táák." chytl mě za ruku a já se svalila na postel. Sevřel mě v objetí a já už neprotestovala.
Doufáme že se ti dnešní kapitola líbila 💘
Budeme moc rady když pro nás budete hlasovat
Love, Kimberly & Carly