Ráno jsem se probudila stále přitisknutá ke Camovi. Pořádně jsem si ho prohlédla. Vypadal tak mírumilovně. Hned poté ale mé oči zamířili na budík. Shit!
,,Vstávej nestíháme!" zařvala jsem.
Cam otevřel oči okamžitě jak se lekl.
,,Klid, je půla. Hodím nás do školy autem a vše stihnem." pousmál se.
O přšestávce jsem šla chodbou s mojí nejlepší tak nějak i jedinou kamarádkou Kymberly. Najednou jsem narazila do někoho. Jak jsem se ze země podívala nahoru ,uviděla jsem Cama.
,,Dávej pozor, nemotorná šprtko!" řekl Cam a odešel.
Zůstala jsm sedět na zemi s otevřenou pusou. Jasně že nemůže být spojovaný se mnou. Co jsem si myslela, že by se ke mně mohl chovat normálně ,potom co jsem ho nechala bydlet u sebe. Jak já jsem blbá.
,,Seš v pohodě?" zeptá se Kym.
,,Jasně!" odpovím a usměju se.
,,Takovej nafoukanej debil. Pěstí mezi oči by si zasloužil!" Řekne opět Kym se zvedající se pěstí, jakoby ho šla praštit sama.
Začnu se smát tomu jak komicky vypadá. Najednou jsme se smály už obě a na Cama zapomněly.
Poté co jsem vešla do svého jsem spatřila Cama sedícího na mé posteli.
,,Ahoj!" řekl.
,,Ahoj ?! To jako vážně!" možná že se zdám být poněkud dramatická, ale potom co jsem ho nechala bydlet usebe tak jsem čekala jiné chování než dnes a vlastně tak jak se ke mně choval poslední dva roky.
,,Hele sorry,víš že ale nemůžou vědět, že mám s tebou něco společného."
,, To ale neznamená že se ke mně musíš chovat tak jak ses choval. Kurva, já tě tady nechala bydlet potom co jste se ke mně nechovali zrovna nejlíp."
,, Já- Já se omlouvám."
Doufám ze se vám dnešní kapitola líbila💘
Budeme moc rady když pro nás budete hlasovat
Love, Kimberly & Carly