Multi de Beste karakteri var. (LARSEN THOMPSON) umarım hikayemi beğenirsiniz.
"Evet arkadaşlar ünlü tasarımcı Beste AKAR bu muhteşem defileyi bizlere sunduğu için çok teşekkür ederiz."
"Beste kalksana kızım yaa geç kalıyorsun."
- Bu cırtlak ses de ne böyle ya defilemin tam ortasın da ne dur bi dakika noluyo be.
"Oooo beste hanım günaydın. Rüyalar aleminden kopup gerçek dünya ya geçiş yapamadınız bir türlü."
"Off gizem ya bu ses nedir ya kızım sabah sabah beynimin etini yedin. Hemde rüyamın en güzel yerinde."
"Valla sen beni boş verde biraz daha o yatak da oturmaya devam edersen Murat bey beynini yiyecek haberin olsun."
"Neeee!!!! Bu şimdi mi söylenir?. Gizem çabuk çık odam dan hazırlanmam lazım."
Gizemin söylenmeleri ni bir kenara bırakıp onu arkasindan itekliyerek odamdan zorla çıkarttım.
Şimdi diyeceksiniz ki ne oluyor kim bu kız? Ben Beste AKAR. 24 yaşında moda tasarımı mezunu ama lüks bir mekanda garsonluk yapan bir kız. Annem ile Babam malesef ben 5 yaşındayken evimizde çıkan yangından dolayı vefat ettiler. Beni ittifaiye ekipleri zor kurtarmışlar. Ama sol kolumdaki iz o günün kötü hatırası. O olay dan sonra 18 yaşına kadar yetistirme yurdun da kaldım. Gizemde oradan arkadaşım zaten. Gizem ile hep bu zamana kadar aynı okullara gittik. Üniversite için ikimizde İzmirden İstanbula geldik. Gizem halk ve iliskiler mezunu bende az önce söylediğim gibi moda tasarım.
Gizem ünlü bir mimarlık ofisinde halk ve iliskiler müdürü. Ben ise maalesef garsonluğa devam ama biraz daha aynanın karşısın da dikilmeye devam edersem o bile olmayacak.
***************
Şuan ne mi yapıyorum. Kaçan otobüsün arkasından son gaz koşup yetişmeye çalışıyorum. Başardım.
Restonanın arka mutfak girişinden giriş yaptım. Ama nedense bugün herkes Bi farklı telaşlı. Patron da ortalıkta yok. Hazır kimse beni farketmemişken üzerimi değiştirmeye gittim. Giyinikten sonra önlüğümü takıp masalara doğru ilerledim. Patronun beraber bir iş üzerine çalıştıkları ortağı gelmiş. Onun içinmiş bu kadar yaygara. Neyse ben yeni gelen müşterilere masalarına oturttuktan sonra siparişlerini aldım. Tam mutfağa doğru ilerlerken patron beni masalarına çağırdı."Gizem bize iki tane sade türk kahvesi getirir misin?."
"Tabi efendim."
Mutfağa gidip kahveleri hazırladıkdan sonra kahveleri alıp patronun masasına ilerlerken nasıl olduysa yine sakarlığım tutmuş, elimdeki kahveleri Murat beyin ortağının başından aşağı ya doğru dökülevirmişti. Sonra tam da tahmin edebileceğiniz üzere KOVULDUMMM!!.
*******************
Evde oturmuş kara kara bilgisayarın başında iş ilanlarına bakıyordum. Ne kadar da umudum olamasa da kendi mesleğimi yapmaya karar vermiştim. Ben kendi kendime düşünürken bir anda gözüme moda salonu çarpmıştı. STYLE GARDEN. Tasatımcı arıyorlardı. Hemen başvuru kısmına girip önce özgeçmişimi daha sonra kendi tasarımlarım dan birkaçını fotoğrafını yolladım. Sonra moda salonunu internetten araştırmaya başladım. Yok artık!. Neredeyse Türkiye deki ünlülülerin yarısıyla çalışmışlar. Yüzlerce defile ve onlarca ödül. "Unut kızım bu işi" dedim kendi kendime ve rezil olmamak adına başvuruyu iptal etmeyi düşündüm. Neden mi? Tek iş tecrübesi stajyerlik olmuş bir kızım ben. Referansım desen yok. Neyime güvenerek basvurdum ki. Tam iptal kısmına girerken zil çaldı. Gidip kapıyı açtım. Gizem salona yayılırken konusu."Hayırdır papatyam ne bu suratının hali."
Bugün olanları Gizeme anlattım birr yandan gülüyor bir yandan da dinleme ya çalışıyordu. Bende bize kahve yapmak için mutfağa gittim. Gizem arkamdan bağırdı. "Bu başvuruda neyin nesi?" "Ünlü bir moda salonu STYLE GARDEN. Başvurmuştum da salonu araştırın a hevesim kursağım da kaldı. Bende sen gelmeden başvuruyu iptal ediyordum zaten." Gizem de bir sessizlik oluştu. Tahminimce salonu araştırıyordu. Vere beklediğim cümle." Kızım burası mükemmel ne demek başvuruyu iptal etmek. "" Gizem Allah aşkına benim gibi tecrübesiz birini alırlar mı oraya gerçek dünyaya dön lütfen. "Kızım senin çizimlerin tasarımların harika." amaaan gizem abartma neyse ne şu kahveleri getiriyimde iptalini yapcam zaten. Mutfaktan geldiğimde Gizem başvuruyu iptal ettiğini söyledi. Sonunda beni haklı bulmuş hanım efendi.2 Gün Sonraaaa....
Bilgisayarımın başında oturmuş şaşkın şaşkın gelen maile bakıyordum.
-Sayın Beste AKAR salonumuza yapmış olduğunuz başvuru olumlu sonuçlanmıştır. Sizleri yarın sabah 8 de ofisimizde görmek isteriz...
Merhaba arkadaşlar umarım hikayemi beğenirsiniz. Bilgisayarım olmadığı için telefondan yazıyorum yazım yanlışlarını elimden geldiğince düzeltmeye çalışıyorum. Bu benim ilk hikayem oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum. Sizleri Seviyorumm❤️❤️❤️💓💓