BÖLÜM 2

4 0 0
                                    

Yazarın ağzından;

Melek hanım kahvesin den bir yudum alarak asistanı Ogün'ü çağırdı." Ogün odama yeni başvurularla beraber gelir misin? lütfen." Ogün kendince en iyi olan başvuruları toplayıp gergince kapıyı çaldı. İçerden gel sesini duyduktan sonra içeri girdi. Melek haným dirseklerini masaya yaslamış, şakaklarını ovmaktaydı. Ogün anladı ki Melek hanım bugün çok gergindi ve onu alttan alması gerekliydi. Melek hanım" Ogün ver bakalım þu baþvuruları da işe yarayan bir tasarımcı var mı ?" Ogün başvuruları dikkatlice melek hanımın masasına koydu. aradan saatler geçmişti. Ama Melek hanım Ogün ün getirdiði hiç bir tasarımcıyı beğenmemişti. En sonunda sinirlenerek" Ogün Allah aşkına bunlar ne? Hiç bir tane bile adam akıllı tasarım yok. Bunları hangi cürretle masama getirirsin!" diye haykırdı . Ogün de "Melek hanım ama bunlar en iyi okullarda okumuþ, en iyi yerlerde staj görmüþ tasarımcılar . Melek hanım derince bir nefes alıp ," bana iyi okul iyi para vs. lazım zým değil bana tasarım lazým. Duygu yüklü, insann ruhunu açan tasarımlar! Başka başvuru varsa onları getir. Ogün maalesef melek hanım hepsi bunlardı bir tane var fakat bunları beğenmediyseniz onu beğeneceğinizi hiç sanmıyorum. Sıradan bir üniversite okumuş , hiç bir yer de staj görmemiş sıradan kendini modacı sanan biri işte. Melek hanım haykırarak " mükemmel okul okuyanları da gördük Ogün hem sen ne zaman da beri benim yerime kararlar almaya başladın ? Getir şu başvuruyu !" Ogün içinden sabır dileye dileye odadan çıkıp masasındaki başvuruyu aldı ý ve Melek hanımın odasına götürdü. Melek hanım başvuruyu incelemeye başladı . BESTE AKAR 24 yaşında. 2sene önce moda tasarım bölümün den mezun olmuş . Daha sonra Melek hanım tasarımlara bakmaya başladı . Ve resmen aşık olmuþtu. Ogün e dönerek" İyi ki seni dinlememişim . Bu kızı hemen görüşmeye çağırıyorsun. Ogün hemen odadan çıkıp masasının başına geçti ve Beste ye mail attı . "SAYIN BESTE AKAR STYLE GARDEN EVİNR YAPMIŞ OLDUĞUNUZ BAŞVURU OLUMLU SONUÇLANMIŞTIR . SİZİ YARIN SAAT SABAH 09.00 da ........ ADRESTE Kİ HOLDİNGİMİZE BEKLİYORUZ ." Melek hanım resmi işlerini moda salonunun da değil de eşiyle beraber kurdukları holding de yürütüyordu. Besteye de o adres verilmişti .

********************************************

Bestenin ağzından ;

Hala şaşkınlık la maile bakarken içeriye gizem girdi. " Tatlım ben geldim" dedi resmen şakıyarak. "Hoş geldin" dedim dalgınlıkla ." Ne o Beste bilgisayarı yeni bulmuş masum köylü gibi bakıyorsun ekrana?"

Hiç bir ley demeden maili gizeme gösterdim. Gizem baktıııı, baktııı baktııı  ve birden haykırarak " Biliyordum, kabul edileceğini adımın Gizem olduğu kadar emindim." Ben gizeme şaşkınca bakarken o hala gelen maile sevinmekle meşguldü.
   
  En sonunda kendime gelerek Gizeme döndüm: Gizem Allah aşkına Bi sakin olurmu sun. Bir yanlışlık olmalı. Biz başvuruyu iptal ettik. Gizem bana mahçup mahçup bakarken o an anlamıştım. Neler olduğunu. "İptal etmedin dimi Gizem aferim sana. Rezil oldum. Kesin dalga geçmek için çağırıyorlar bunlar beni." Gizem derin bir nefes alarak yanıma yaklaştı. "Kızım bir sakin olur musun.? Koskoca şirket seni niye dalga geçmek için çağırsınlar. Demek ki gerçekten tasarımların beğenilmiş." Aklım hala almıyor du. Kendime güvenim bu kadar dı işte.

  

HER ŞEY MÜMKÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin