„ ...takže ještě jednou přivitejte zpět tady našeho Moonisko a mi se uvidíme u dalšího videa " ušklíbnu se do kamery a obejmu Samka kolem ramenou .„ pápá " řekl Maty jak největší kokot , což vlastně on je takže ... to je jedno .
„ vážne môžem spať s tebou Vito? " zeptal se unavený hlasem a koukl se na mě , to je tak roztomilé jak se kouká .
Co to semnou kurva je ?!
„ Jasně , mam největší postel , a ani mi to nevadí " usměju se na něho mile .
„ ďakujem " zašeptá a protře si oči , a me se rozšíří usměv
„ idem sa osprchovať " oznámí mi , a já přikývnu a jdu za klukama , ani nevím kdy odešli a ani mě to nějak nezajímá .
$ $ $ $
Sedíme už nějakou dobu v obýváku , máme zapnutou televizi , ale všichni se koukám do mobilu .
U nás tohle to je snad už večerní rutina .
„ Jdu si už lehnou , začínám být unavený " řeknu jim a nečekám ani na odpověď a jdu .
Jak rychle jsem ty dveře otevřel tak ještě rychleji jsem je zavřel .
„ Promiň , promiň , promiň ja nevěděl že se převlíkáš " začnu říkat pořad do kola .
Po chvíli otevře už oblečený Samo dveře .
„ pane bože, víta v pohode " uchectne se „ a navyse si ma už nahého videl " mrkne a jde zpátky .
„ no jo , no jo " začnu si mumlat pro sebe .
$ $ $ $
Už převlečený ležím v posteli a koukám do blba a různé se vrtím a při tom si vždy povzdechne , zase když vedle mě Samo leží nemůžu usnout .
Jako kdyby se minulost zase opakovala , ale trošku jinak .
Samo se otočí a chytne mě za ruku a přetočí se na mě a druhou rukou se přidržuje aby mě nezalehl a v té tmě aby mi viděl do obličeje .
„ Vitaa " zašeptá „ hm ? " zamručím a on silněji stiskne mojí ruku .
„ chceš ma snaď zabiť? len tak si vzdychať? " přiblíží se až tak , že jsem cítil jeho dech na mém obličeji .
„ To bylo proto , že mi vadí , že zas kvůli tebe nemůžu usnout " zašeptám a zkousnu si ret , on moji ruku drtí v sevření .
I v té tmě , můžu vidět jak žádostivě kouká na moje rty . Taky cítím jak zrychleně dýchá , ale ja na tom nejsem líp .
Je tu ani ne jeden den a už z něho zase blázním .
Tak strašně mi chyběli jeho rty , on celý mi chyběl . Myslel jsem si , že jak přijede bude se ke mě chovat jinak , ale ne on se ke mě chová dejme tomu stejně .
Myslel jsem na něho každý den . Když mě ty myšlenky začali štvát , šel jsem se opít abych na něho aspoň na chvíli zapomněl .
Moc to nepomohlo a utápěl jsem se v těch myšlenkách ještě více , ale i přesto jsem to dělal skoro pravidelně .
Z myšlenek mě vyrušil jemný krátký dětský polibek na rty .
Po tom si Samo lehl vedle mě zakryl se peřinou pod kterou jsem byl já .
A objal mě „ snáď sa ti bude zaspávať lepšie " zašeptá a ja zamručím na souhlas .
Po chvíli oba propadneme do říše snů .
Tahle ta kapitola nedopadla tak jak jsem si představovala , a absolutně s ní nejsem spokojená . Ale co už nadělám no .
Doufám , že vás moje vydávání neodradí od téhle knížky .
Mějte pěkný den ٩(^‿^)۶
ČTEŠ
What i said is true { MOON x VITAA } ( pokračuje )
FanfictionMoon se o několik let vrátí , bude to mezi všemi stejné ? Pokračování : You and me ? Maybe... { MOON x VITAA }