•12•

752 39 12
                                    

Pohled Vity

Samo mě shodil na postel která udělala nepříjemný zvuk ale nějak jsem to neřešil , protože se znova přitiskl na mé rty .

Přejel jsem svým jazykem po jeho krásných zubech a on mi ho jemně zkousl .

Odtáhl se , sundal mi tričko a pak se přisál na můj krk , lehce ho zkousl a pak to místo začal sát a někdy i přejel svým šikovný jazykem po citlivé kůži .

Z krku se přesunul na moje bradavky , které začal jazykem lízat a jemně kousat .

Potichu jsem vzdychl když mi rukou sáhl na můj tvrdý rozkrok .

Ušklíbl se a začal mě znovu líbat .

Pak jsem se odtáhl já a naznačil mu aby zvedl ruce. Sednul jsi a já si sedl na něho, on je zvedl a ja mu pomalu začal sundávat tričko .

Jak jsem mu ho sundal tak mi chytl Samo tváře tak abych se na něho Koukal .

„ Vitaa , strašne ťa chcem " zašeptá

„ Ani nevieš ako moc " kousne se do rtu .

„ Chcem mať svojho vtáka v Tví úžasný prdeli " pustí mojí tvář a přesune pohled na můj rozkrok .

Strčí do mě tak abych zpátky ležel „ zdvihni svoje nožičky nahoru " přikáže mi a já tak učiním .

Posune se k mým bokům a začne pomalu sundávat moje kalhoty , až je sundal dal jsem svoje nohy dolů .

Pak v rychlosti sundal i svoje .

„ Niekto tu má veľký problém" ušklíbne se na mě a začne jezdit po mé bouli v trenkách .

„ A-a nejsem J-jediní-iiah " vzdychnu když jí zmáčkne .

„ hmmm to máš pravdu zlato " zašeptá a nakloní se k mým rtů a já je okamžite spojím .

Při polibku začne šmátrat svýma rukama různě po mojem těle , bylo to příjemné , strašně moc příjemný .

Pak se odtáhl a přesunul se k mému rozkroku a opatrně mi sundal trenky .

„ hmm krása " zašeptá .

Přesunul se k mému obličeji a začal ho obdarovávat polibky , zatím co rukou začal jezdit po mém přirození .

Vzdychl jsem a on mě začal znovu líbat .

Vzdychal jsem mu do polibky a on si to náramně užíval a nebudu lhát já taky .

Odtáhl se a začal různě jazykem zkoumat mého ptáka , začal jsem potichu vzdychat .

Pak začal lízat mojí špičku a hned potom si ho dal do pusy a začal jezdit nahoru a dolů .

Začal jsem vzdychat hlasitěji...

$ $ $ $

Probudilo mě zvonění telefonu , otevřel jsem oči a viděl jak Samo ten telefon zvedá a s naštvaný pohledem odchází .

Neřešil jsem to a chtěl jsem se zpátky zahrabat do peřin , když najednou mi přišla zpráva .

Frustrovaně jsem si povzdechl , posadil se a vzal ho do ruky .

První zprava tam byla od Karolíny , sakra ja ji neposlal to video , teď to je jedno .

Druhá zpráva byla od Sama , koukl jsem se na to nechápavě a otevřel jí .

Samko :
dúfam že ťa nebolí moc tvoja krásna prdelka, pretože dnes ideš so mnou na Slovensko, otčiny po mňa niečo chce a ja tam nepôjdem sám.

Si ze mě dělá srandu ne ? bože to se ho bojí nebo co , ach nechce se mi , ale on to napsal jako hotovou věc , jako příkaz a kdybych napsal ne tak by mě tam stejně dotáhl.

Vitaamôj:
Dobře, v kolik ?

Samko:
za desať minút nech si hotový;)

Vitaamôj:
Si děláš prdel, agh fajn

Samko:
Tvoju prdel dělám jedine;)

Mam ho zabít teď nebo před jeho rodiči ? Magor jeden debilní .

Povzdechnu si a jdu si udělat ranní hygienu , pak si obléknu černé úplné džíny , svoje Vitaa tričko a větší černou mikinu .

Najednou do pokoje vrazil Samo „ Tak už jdeš- och ty už jsi oblečený no nevadí dělej " zamračí se vezme mě za ruku a táhne mě ke dveřím .

„ Kam zase jdete " zastaví nás Maty .

„ Na dva dni budete mať od nás pokoj" protočí očima Samo .

„ Eh Okay ? " koukne se nechápavě a jde pryč .

„ pohni si " pustí mojí ruku a necha mě se obout

„ Nebuď protivný " zamručím a jdu čekat u auta .

Sorry že je to tak pozdě jen ja jsem líné prase xd
Nezlobte se na ale jak mu strká péro do prdele psát nebudu xd ( ne v téhlé fanfikci ještě by si to přečetli xd)

Přeji hezky zbytek dne xd

Přeji hezky zbytek dne xd

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
What i said is true { MOON x VITAA } ( pokračuje )Kde žijí příběhy. Začni objevovat