•11•

705 37 15
                                    


„ budem riadiť " řekl Samo hned jak jsem si sedl na místo spolujezdce .

„ To my došlo " zamručím .

„ Ešte niekam potrebuješ Vitaa ? " nekomentoval moji naladu .

„ Na poštu " zamumlám a on nastartuje auto .

„ Čo tí zase je Vitaa ? " zeptá se mě s dívným tónem hlasu .

„ Co by nic , nestarej se a jeď " zamračím se .

„ Fajn ako chceš " ušklíbne se .

$ $ $ $

„ jsme doma kdyby to někoho zajímalo " zařval jsem do prázdného bytu .

„ pravdepodobne tu nie sú " odvětí Samo .

„ To mi došlo i bez tebe " protočím očima .

„ neprotáčej tými očami " zavrčí .

„ můžu si dělat co chci " usměju se falešně A on mě opět přitiskne na stěnu .

„ kvůli tebe budu mít něco ze zády " zamumlám .

„ Vitaa , mam na teba chuť" zašeptá mi do ucha .

„ ale ja na tebe nemam náladu " ušklíbnu se .

„ budeš provokovať ? " nadzvednu obočí .

„ Říkám pouze fakta " usměju se a on se přitiskne na moje rty.

Ihned začnu spolupracovat a zapojím k tomu i jazyk a Samo můj čin ihned začne opakovat .

Pak se odtáhne „ Keď na mňa nemáš náladu" pokrčí rameny a odejde do svého pokoje .

„ Ach bože " povzdechnu si a protřu si spánky .

Šel jsem do svého pokoje a svalil jsem se na postel „ Bože za co mě trestáš " zdrceně si povzdechnu .

„ Tak jo Vito seber se " zašeptám si pro sebe .

Po několika minutách , možná hodinách , co ja vím , koukání do stropu mě napadlo , že bych mohl dneska udělat stream .

„ jak dlouho tu leží ? " zašeptá někdo od dveří

„ Chvíľu, ale vyzerá ako mŕtvy " řekne normálním hlasem umm.. Samo.

„ Jsem v pořádku " ozvu se a posadím se .

„ A ven z mého pokoje jdu streamovat . " zatleskám si pro sebe a oni se na mě kouknou jak na blázna .

„ Co tak zíráte kša " ukážu rukou .

„ No jo no jo už jdeme " řekne až skoro vystrašeným hlasem Maty a ja nadzvednu obočí , ale dál to neřeším .

$ $ $ $

„ Ještě jedna otázka na Moona a přísahám- " přestanu mluvit , protože do místnosti vstoupí zmiňovaná osoba .

„ Nechcem ťa tu rušiť pri tvojom rozčuľovaním, ale doniesol som ti jedlo " uchechtl se Samo .

„ Víš co zůstaň si tu ja jdu přyč nejspíše chtějí tebe tady " odfrknu si uraženě .

What i said is true { MOON x VITAA } ( pokračuje )Kde žijí příběhy. Začni objevovat