Otočím se a vidím stát vedle sebe Sama který propaluje Mattema pohledem , pak se otočí na mě .„ Neměl by jsi sa zbytečně nervovát Vitaa " řekne mi „ To neslyším poprvé " zamračím se „ já viem , ale ja ti s tím chci pomoct " lehce se usmál „ Nepotřebuji pomoct , Každy se někdy nervuje " vytrhnu svojí ruku s jeho sevření .
„ a můžeme už jít ? " zeptám se přeslazeně .
„ ako chceš " zašeptá podivným hlasem .
$ $ $ $
„ Tak vítej ve svém novém domově " řekne z veselá Dejzr .
„ je to tu pekné " řekne znuděně „ môže mi to tu Vita ukázať ? " nádechne se „ Sám " uchylně se ušklíbne .
„ Samozřejmě stejně musíme něco nakoupit " řekne Maty a už táhne Dejzra ven ze dveří .
Hned co zavřeli dveře mě Samo přirazil o nejbližší stěnu tak silně , až to zabolelo .
„ Co to děláš ?! " řeknu v šoku , on neodpověděl , místo toho mě chytl za vlasy a zatahal za ně tím mi zaklonil hlavu a ja sykl , protože to udělal až moc silně , ale začalo se mi strašně blbě dýchat .
Začal mě líbat na krku , ale tak aby tam neudělal žádný flíček .
Odtáhl se a koukl se mi na rty „ potrebujem tvoje pery a ani nevieš ako kurva moc " zašeptal a přitiskl svoje rty k mím .
Hned jsem začal spolupracovat , Ah bože ty jeho rty , kousl mě do rtu a já potichu vzdychl tím jsem mu umožnil vstup a tím se náš polibek prohloubil .
Po chvíli jsme se odtáhly , a měli jsme napuchlé rty .
„ Kurva " vydechl jsem .
„ tak ideš mi to tu ukázať ? " řekne s pobavením v hlase , Kretén .
„ Jasně , ale to by jsi mě musel pustit " ušklíbnu se , on si to uvědomil a dal svoje ruce pryč .
„ Takže tady kde stojíš je... "
$ $ $ $
Po tom co jsem to tu Samovi ukázal , tak hned po tom přišli kluci s obřím nákupem . Nechápal jsem proč a pak mi došlo , že jsme pár dnů nebyli doma a absolutně nic tu k jídlu nebylo .
„ Konečne " vydechnu a svalím se na gauč .
„ Vybalovaní věcí , je nuda " svalí se vedle mě Dejzr .
„ No tak vy dva lenoši , vstáváme jdeme natáčet videa " uchetne se nám a mi nekompromisně zamručíme .
„ Ale no tak , jediní kdo by měl být unavení je Samo , kterému se změnil teď čas a v Japonsku by měl teď skoro půlnoc " stoupne si před nás a zamračí se .
„ Dobře Mami " protočím očima a zvednu se to stejné zopakuje Domino .
„ No šup , šup " popožene nás , proč úplně odignoroval slovo Mami ? Protože mu to říkáme dost často .
Takže , po několika dnech jsme se rozhodla napsat tuhle část . Jsem ráda , že se vám pokračování líbí . Taky doufám , že strpíte moje nepravidelné vydávání .
Love ya :3
ČTEŠ
What i said is true { MOON x VITAA } ( pokračuje )
FanfictionMoon se o několik let vrátí , bude to mezi všemi stejné ? Pokračování : You and me ? Maybe... { MOON x VITAA }