•9•

619 39 21
                                    

!cringe alarm! (Xd)

Dobře přiznávám se nechal jsem spát Sama na gauči a asi mě zabije .

Protože ten gauč jako není nepohodlný , ale pohodlný taky není , takže rip jeho zadá .

Jinak Domina bylo docela těžké dostat do auta a nedivím se proč jinak nepije , jako stalo se hodně věci cestou do auta , ale nechce se mi o tom už znova radši přemýšlet .

Hned jak jsme ho dostaly do auta odpadl naštěstí .

Z přemýšlení mě vyrušilo Samovo řvaní ajeje to nedopadne dobře .

„ Vitaa ?! " zařve znova a otevře dveře a pak je zavře .

„ kvôli teba ma bolí chrbát, teraz sa o mňa budeš starať " bitch what ?

„ Co to meleš ? " kouknu se nechápavě .

„ rozumel si nie ? " nadzvedl obočí .

„ Asi ? " pořad se koukám nechápavě , on na me řve jako by me chtěl zabit , ale chce to co chce ?

„ Nebudu se o tebe starat " řeknu drze , nebudu mu dělat chůvu ať na to rovnou zapomene .

„ tak nič tak sa budem starať ja o teba " what did he say ?

„ Huh ? "

„ takže si ľahni , budeš odpočívať " zmateně jsem udělal to co řekl .

Hned jak jsem tak udělal si on lehl ke mně , zvedl peřinu kterou jsem byl přikrytí dal nohy pod ní a objal mě .

„ Samo dneska musim něco vyřídil " zašeptám k němu .

„ Hmm , ale teď ještě ne " zamručel do mého krku a ja si povzdechl , co mi zbývá že jo .

„ Samo ? " řeknu jeho jméno .

„ Hm? " znova zamručí .

„ Dej svoji ruku z mého rozkroku pryč , jinak o ní přijdeš " zavrčím na něho .

Samo se jen uchechtne .

„ Samueli " upozorním ho znova a on radši svoji ruku dá pryč , ale místo toho aby přestal začal mi dáváš polibky na krk .

Z krku se přesunul na moje líčko a aby měl přístup k mým rtu si lehl nad mě .

Hned jak tak učinil se na moje rty přitiskl , hned jsem začal spolupracovat , byl to pomalý a jemný polibek bez jazyku .

Najednou se odtáhl lehl si vedle mě a svojí hlavu položil na moji hruď .

Neřešil jsem to a šel jak on řekl odpočívat .

Nehledejte tady logiku , žádná tu není xd bcs tuhle kapitolu píšu tři dny v pofiderní náladě , takže , dělejte jako kdyby tu nebyla xd

A ani bych ji nevydávala , ale Idk prostě tu je tak aspoň něco tu je nu xd . ( nedává to smysl 👁👄👁)

Enjoy

What i said is true { MOON x VITAA } ( pokračuje )Kde žijí příběhy. Začni objevovat