𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲 3 - 𝑤ℎ𝑜? 𝑤ℎ𝑎𝑡?

683 48 7
                                    


Every game has it own rule,
Every destiny has it own wisdom,
But does your dream has any effection on reality?

____________________

DREAM
_____________________

Di Gay Bar, 12 tengah malam,

Kringg!!

𝐓erdpt sosok seseorg yg masuk ke satu bar yg dikenali sebagai gay bar. Lelaki itu masuk dn duduk di kaunter..

" ye tuan nk order ape?"

"em.. tequila satu.. !"

" baik!"

Tiba2 ade menyapanye dari belakang..

"hei bro! Dh lama dok ko tak dtg sini?!" - ???

"hmm.. apa2 jelah..!"

"hei.. asal kau ni? Kenpa... tak dpt mangsa baru lagi ke,... L!" - ???

"*smirk*... kalu aku ckp, kau nk buat ke.. job nye? hm?"

"hah? Siapa kalini mangsa kau?... kalu kau nk kita orang ni buat kn pon boleh! Tapi... bayar lebih sikit ah! Hem? ." - ???

L smirk.

"... ish kau ni! Memang cari nahas ke apa hah!" tegur ???

"aduh! Bila masa pula aku cari nahas ni, aku cuma minta gaji lebih je! Itu pon salah ke?!" pout ???

"dh ii jgn nk gaduh kat sini pula! Kang tak pasal ii kita kena halau dari bar ni kang!" - ???

"Oke! Aku setuju!"

"Hah?!"

L menjeling ke arah salah seorg dari mereka bertiga di sebelah kanan. Dn tengok ke hadapan semula. Sambil pengelangan tangan nya memusing kn cawan arak yg diminum tadi.

"Aku kata... aku setuju jadi... aku bagi korg job, pasal gaji... korg jgn risau hm! "

"Haaa!! Ye--*bisik* yessss!!"

"Tapi... korg kena ingat.. kalu job tu korg selesai awal dn baik, aku bagi duit tu secara baik.. tapi kalu gagal.... korg tau apa kn? Bam, Jel dn Clon! " kata L sambil memandang mereka
bertiga dgn pandangan sinis.

Gulp!

"Baik boss!!" - Bam, Jel, Clon

"Hem!" L hanya tersenyum halus dn minum semula tequila nye. Sambil memikirkn mangsa seterusnye itu.

L pov

Aku baru lepas bagitau tentang mangsa baru aku. Kalini mungkin bertambah sesak diaorg nampaknye. Tapi... aku buat utk ' kau '... aku sayang kau sangat ii! Aku akan bawa kau keluar dari rumah neraka tu!

Aku akan dpt apa yg aku nk termasuk kau,... dn dia kalini akan mati di tangan aku dn kau akan jadi milik aku selama lama nya.

"hm... its gonna be fun then...?!"

𝔻ℝ𝔼𝔸𝕄 | BBBFICTION ( Halisol )Where stories live. Discover now