𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲 5 - 𝑁𝑖𝑔ℎ𝑡𝑚𝑎𝑟𝑒..... ( part 2 )

630 50 6
                                    


Every time we gone to sleep,
We have a dream, as a beutiful dream or a nightmare,
Are you scared of Nightmare dream? Do You?

_________________________

DREAM
______________________

<><><><><><><><><><><><>

Pada episod yg lepas,

Clap clap

Clap clap

"Menarik.... aku ingat dia sorang je kat sini rupanya ada lagi sorang!"

"hah?!"

"k-kau?!"

<><><><><><><><><><><>

Masih di dlm mimpi

Aurthor pov

"Siapa kau hah?!" tanya solar.

?? itu tiba ii muncul dari bayangan hitam. Si ?? memakai topeng putih dn mempunyai 2 mata tanpa mulut.

"hm siapa aku? Siapa aku heh? Hm Entah! Hahaha!!"

"hah? pahal ngn mamat ni? Sewel ke apa? Ckp jelah yg nama kau tu 'entah' kn senang?" Kata solar, sambil pasang muka menyampah dia dengan org depan dia tu.

Tiba ii, Hali memegang solar di lengan nya.

"S-solar..! K-kita kena pergi dari sini!!"

"hah? Kenpa pulak?"

"D-dia...ha dia..D-dia org jahat solar! Jom..j-jom kita kena pergi dari sini!"

"??" - Solar

"oh chop chop! Tadi apa aku tak dengar? Korg nk lari ye? Nak lari mana? Nk pergi mana sayang~"

"eii! Sapa sayang kau hah?! Tiberr heh?!"

"Aku bukan panggil kau sial! Aku panggil budak belakang kau tu!"

Hali terkejut. Dia menyorok dirinya di belakang badan solar.

"hah? Kau... kau kenal hali? Siapa kau hah?! Macam mana kau bole kenal dia?!"

"hm itu kau tak payah tahu! Kau takde kena mengena dgn aku atau pon hali...!!"

"TAK! Solar ade kena mengena...kau....k-kau hisk...KAU YG BUNUH THORN KN?!"

Solar yg ade disitu, setelah dgr perkataan yg keluar dari mulut hali tu kaku dn terdiam.

"...."

"hisk kau lupa ke apa?...hisk kau dh janji...takkan kacau aku lagi! Tapi kau tipu!! Kau...KAU BUNUH THORN!! KAU BUNUH DIA...SEBAB APA?!.hisk..sebab kau...aku tak bole maaf kn diri aku! Aku selalu mimpi buruk...sebab kau KN?!"

𝔻ℝ𝔼𝔸𝕄 | BBBFICTION ( Halisol )Where stories live. Discover now