III.

161 12 5
                                    

Shigaraki neměl zrovna náladu cokoli vysvětlovat, tak jen zatáhl menšího do svého pokoje. Izuku se posadil na kraj postele a sledoval Tomuru chodit po místnosti, než šel k němu a objal ho zezadu kolem pasu. "děje se něco? Připadá mi že jsi nějaký napjatý" vyšší jen zabručel a otočil se čelem. "to nic není, jsem v pořádku neboj" démonovi to uklidňování moc nešlo, anděla si teda vysadil kolem pasu a objal ho víc. Izuku se ani nebránil a objal druhého kolem krku. Stáli uprostřed místnosti dobrých 10 minut než se démon rozhodl že je moc unavený aby stál a i s andělem si lehl do postele, s tím že mu menší ležel na hrudníku. Oba evidentně spokojení s jejich pozicí usnuli v objetí kolem 10 minut později. Klid narušil až Izukův telefon brnící na stolku, to ho vyzváněli jeho přátelé. "jo...? Co je to Ami?" optal se ještě rozespalý anděl "Izuku proboha kde vězíš, víš jaký jsme měli strach?" zelenooký párkrát zamrkal a posadil se "jo promiň, já jaksi usnul hehe... Měl jsem vám dát vědět, že?" z druhé strany zaslechl jen zabručení signalizující potvrzení andělových slov a pak mu bylo nakázáno se vrátit domů co nejdřív a pak byl hovor položen, chlapec si jen povzdechl a zvedl se z postele." ugh... Já nechci..." postěžoval si zeleno vlasý a sebral ze země svoje věci když ho kolem pasu objaly dvě ruce "už jdeš?" položil otázku modrovlásek a položil si hlavu na Izukovi rameno. Hoch jen kývl a objal chlapce za ním nazpátek. Vyšší už toho měl dost, tak si chlapce v jeho objetí otočil a chytil kolem pasu. Podíval se Midoryiovi do očí a nakonec ho políbil. Překvapený chlapec chvíli koukal a pak se přidal k druhému, byl to jen opatrný polibek než se prohloubil a Tomura natlačil Izuka na zeď. "Tomuro, já už musim jít..." pověděl anděl a démon ho ještě jednou políbil než ho pustil. Ještě ho vyprovodil k jeho koleji a jakmile vstoupil dovnitř, kolem krku mu padli oba jeho kamarádi. "kde jsi byl Izuku? Měli jsme takový strach!" vykřikl modro vlasý. Zelenooký oba sundal ze svého krku a otočil se na démona za ním s prosbou v očích aby ještě nechodil. Chlapec se usmál a vešel dovnitř. Oba ostatní se po sobě podívali a pak zpátky na Izuka s neznámým chlapcem. Netušili kdo to je a vůbec se jim to nelíbilo. "Tamaki, Denki, tohle je Tomura Shigaraki a moje spřízněná duše" podíval se anděl za sebe a při slovech 'spřízněná duše' se usmál, byl hrozně rád jak to vyšlo.
______________________________________
Ahoj, prvně se chci strašně omluvit protože mě dneska opustila motivace, takže prosím omluvte mojí slabou kapitolu, slíbila jsem že jí vydám co nejdřív, tak tady je i když je dost krátká, ještě jednou se moc omlouvám. Deku girl

meant to be [shigadeku] Kde žijí příběhy. Začni objevovat