Každý na světě se narodí s určitou energií proudící mu žilami, jsou tu 3 typy a každý typ se pak dělí na jednotlivé kategorie. Démoni, andělé a normální a mají každý 3 stupně moci. Démoni a normální se narodí, ale andělé vznikají jinak - pokud je matka dostatečně nevinná a nikdy nic moc neudělala, rituálem a nebo je stvořit úplně (rituál jen mění energii ve vašich žilách a vaši pohavu) ale narození čistokrevného někomu kdo anděl není se moc nestává, proto se o Izukovi mluví, jako jeden ze tří (všichni čistokrevní už zemřeli) čistokrevných andělů se narodil osobě která není anděl. Zbylí byli jeho kamarádi Denki Kaminari a Tamaki Amakiji.
Andělé:
čistokrevní
Z půli čistokrevní
NečistíNormální:
Normální
Insane
Dead (později v příběhu)Démoni:
Vládci
Šlechta
DémoniKaždou nižší třídou u andělů a démonů je jejich moc slabší. Andělé se normálně drží dál od jakýkoliv démonů, ale občas se stane, že se andělovi objeví černé znamení na levém zápěstí, to značí že jeho spřízněná duše je Démon, u kterého démona se objeví stejný symbol v blízkosti tohoto anděla, jsou si souzeni a nic nemůže zničit jejich pouto pokud to oni sami nedovolí. Plus, andělé mohou přijít do jiného stavu ať už jsou jakékoli pohlaví a pouze se svým "pánem" jímž se stává onen démon se stejným znamením. Démoni jsou též schopni cítit své spřízněné duše pokud jsou dostatečně blízko. A teď na kapitolu
______________________________________
Chlapec už 10 minut běhal po domě a zmatkoval, musela ho až uklidnit jeho matka, chlapci se totiž na levém zápěstí objevil černý symbol lebky a srdce jaksi spojenými dohromady "já mám spřízněnou duši démona!? Jak!?" nechápal stále Izuku když mu matka vysvětlila co se děje. " děje se to málo, ale děje se, a předpokládám že tvůj kamarád Denki bude mít také jedno znamení, tak se ho zeptej" byla pravda že Izukova matka nebyla normální, byla jedním z insane kteří svojí insanidity umí ovládat a to jim umožňovalo vědět i věci co ostatní neví. "dobře takže... Ty mi říkáš že čistokrevní jako já, Denki a Tamaki máme pravděpodobnost že budeme mít takovýhle symbol a tak poznáme démona který k nám patří a poznáme to jen když se to znamení objeví když budu dost blízko a on mě může cítit?" jeho matka jen kývla a vyhnala ho do školy. Nevědomý chlapec si nechal vytažený rukáv tak že bylo vidět jeho znamení." no kámo, takže nejsem sám?"zeptal se usměvavý Denki když k nim Izuku došel" ne nejsi, ale ty máš aspoň tušení kdo to je, já nevím vůbec nic krom toho znaku" postěžoval si zelenooký a všiml si vysokého kluka s šálou kolem krku a fialovými vlasy "Shinso!" zamával Izuku a Tamaki udělal to samé, Shinso byl sice démon ale jeden z těch milých a byl ze šlechty takže dostatečně blízko ke třem chlapcům "Midoryio, jak se vede? Koukám že už taky hledáš svojí duši že?" nemohl si odpustit vysoký s úsměvem na tváři "jo, doma jsem trochu zmatkoval co to je, pak mi mamka řekla zajímavé novinky a už to celý chápu o trochu víc" usmál se chlapec a nemohl si nevšimnout pohledu Tamakiho na Denkiho a Shinsa vedle něj, ti dva se po sobě podívali a s úsměvem strčili chlapce k sobě. Ani jeden neudržel rovnováhu a spadli spolu na zem velice zajímavě, Shinso měl totiž Denkiho na klíně a na Shinsově zápěstí se zformoval znak černého draka s černým sluncem přesně jako měl Denki "už se nemusíte hledat kluci" usmál se Tamaki a plácl si s Izukem, to horší ale teprve přicházelo, museli nechat jít Tamakiho samotného a spolu i s Shinsem čelit celé třídě. Tamaki to měl jednodušší že si ho jeho třída dost striktně bránila, ale zbylí tři to měli těžší. Rozešli se do třídy a čekali co se bude dít, protože jeden z vyšších šlechticů z démonskelého původu byl umanutý na Izuka a nebyl sám, byl tam ještě jeden stejně postavený a oba usilovali o to být jeho spřízněnou duší, takže musel svou značku schovat. Vešli do třídy a rovnou na svá místa, to by ale ti dva museli chybět aby měl Izuku klid "ale ale, princ je tu, tak ukaž zápěstí ať víme" Izuku rozhodně nechtěl vědět který nich to je tak nic nedělal. Takže To muselo jít po zlém "nechte ho být vy idioti!" ozval se Shinso a pomohl Izukovi na nohy "takže ty máš jeho znamení huh?" v naprosto správnou dobu se ukázal Denki, vytáhl si rukáv, vytáhl Izukův a Shinsův a chytil Shinsa za ruku s dost nepříjemným výrazem. Oba další chlapci si prohlédli zápěstí, ale Izukův znak neměl ani jeden z nich. "kdo by to tak mohl být zvenčí..."přemýšlel Izuku nahlas a klepal si rukou na bradu.
______________________________________
Ahoj takže! Máme novou knihu, dala jsem si záležet aby byla aspoň trochu originální takže snad... Hehe... Snad se bude líbit a já se loučím, zatím! Deku girl
ČTEŠ
meant to be [shigadeku]
FanfictionKaždý na světě se narodí s určitou energií proudící mu žilami, jsou tu 3 typy a každý typ se pak dělí na jednotlivé kategorie Izuku se narodil jako anděl, to znamená že je hodný a snadný cíl, andělů není moc a vzniknou jen třemi cestami Tomura je na...