YALNIZLIK

55 2 2
                                    

Okulda sırada oturuyordum. Yine bir öğle arası ve yine yalnızım. Herkes birisiyle takılıyor. Herkesin kolunda sevgilisi. Hepsi bana yapmacık geliyordu. Iyyy iğrenç. Ne o öyle. İnsanlar sırf 'sevgilim var' diyebilmek için sevgili yapıyorlar. Bugüne kadar hiç sevgilim olmadı. Sırf böyle düşündüğüm için içinde bulunduğum bu okulda tam 4 yıldır hiç arkadaşım olmadı. İnsanların insanları saçma şeylerle yargılamaları çok kötü.

Sırada otururken Esin geldi yanıma. Sınıfta benimle konuşan nadir kişilerden birisi. Bu sene geldi o da okula. Hemen sevgili yaptı. Sözde birbirlerini çok seviyorlar ama ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemiyorum...

'Yine tek başına oturuyorsun bakıyorum. Ne bu yaa! Kalk kantine gidelim hadi. Emin ol hava almak iyi gelecek. Bir dahaki ders o hocanın yüzünü görünce emin ol bu dakikaları iple ararsın.'

'Yok siz gidin, ben kitap okuyacağım. '

'Peki sen bilirsin.'


MERHABA ARKADAŞLAR. BU İLK BÖLÜM. UMARIM HİKAYEYİ BEĞENİRSİNİZ VE OKUMAYA DEVAM EDERSİNİZ. BUNDAN ÖNCE DE HİKAYELER YAZDIM AMA HEPSİNİ KENDİME SAKLADIM. İLK DEFA BİRİNİ AÇIKÇA PAYLASIYORUM. AKLIMA GELDI VE YAZMAYA BASLADIM. LÜTFEN OYLAYIN VE YORUMLAYIN. TAVSIYELERINIZE IHTIYACIM VAR. İYİ OKUMALARR :))

AŞKIN GÜCÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin