2.BÖLÜM

18 17 2
                                    

Medya;Bartu.

Bölüm Şarkısı:Can Bonomo/Sen Bunları Duyma.

Bölüme başlama saatlerinizi böyle rica edebilirim aslındaa:)


Okuldaki ilk gün ders işlenmeyeceğini herkes biliyor.Müdürün konuşması ve marş bittikten sonra sınıflara dağılmıştı herkes.Koridorlardan uğultu sesleri yükseliyordu.

Sınıfın önüne geldiğimde geçen dönemki yerimize oturduk Sena'yla.Cam kenarı en arkanın bir önü.Arkamızda da Eren ve Alp.Sınıfta oluşan gürültüye artık alışmıştım fazlasıyla.Hoca gelene kadar camı açıp önündeki yüksekliğe oturarak hem karşımdaki denizi izledim hem de muhabbete dahim oldum.

"Senin bu kuzenin kim?" diye sordu Eren aşağıda yarım kalan konuyu merak ederek.

"Ya aslında uzaktan kuzenim.Geçen sene de gelmek istiyordu ama bazı sorunlar yüzünden gelememişti.Şimdiye nasip oldu işte."  dedi Sena.Konuşulanları sessizce dinlemeyi tercih ettim o an.

"Ee onu karşılayacaktın sen,gelmedi mi?" diye sordu Alp.

"Yok ya gelecek de geç kalmış beyefendi ikinci ders zamanında burada olur." diyerek güldü.

Emre hoca sınıfa girdiği için camın önünden inerek sıraya geçtim.Hoca klasik konuşmalarını yaptıktan sonra masasına geçerek oturdu.Bir kaç öğrenci de hemen masasının etrafını çevreledi.Bizde kendi aramızda konuşmaya devam ettik.

''Yavru kuşum sen naptın tatilde bakalım,nasıl geçti?''diye sordu Sena bana odaklanarak.

''Napayım ya öyle İstanbul'u gezdim geldim.Ekstra bir şey yok yani hayatımda.''dedim.

''Yazan eden oldu mu oralardan hiç bakayım sana kankiş?'' diye sordu Alp.

''Yok ya yazan olsa da istemiyorum son olanlardan sonra biraz kafa dinlemek en iyisi.'' dememle bizimkilerin gözü yan sıradaki Çağlalara kaydı.

Neden mi?Hemen bahsedeyim biraz.

Benim geçen döneme kadar hayatıma hiç kimse girmemişti.Bahsetmiştim içime kapanık olduğumu.Doğru kişi diye düşündüğüm bir kişiyle tanışmıştım instagramdan.Bir süre konuştuktan sonra sevgili olmaya karar vermiştik.Her şey güzel gidiyordu ki Çağla'nın eski sevgilisi olduğunu öğrenene kadar.

Çok samimi olmasak da illa ki bir diyalog vardı aramızda.Eski sevgilisiyle beraber olduğumu öğrendiğindeyse her şey çorap söküğü gibi ilerlemişti.Bana karşı cephe almıştı.Sadece kendisi de değil.Sınıftaki dört kızı da yanına çekmişti ve sürekli üstüme gelmeye başlamıştı.İlk başlarda ciddiye almasam da çocukla ayrıldıktan sonra bile devam ettiler bu olaya.Ee herkesin bir sınırı var sonuçta.Bir yere kadar sessiz kalabildim.En sonunda bende patladım.

Bir gün öğle arasındayken kantinden kahve alıp bahçedeki terasa çıkmıştım ki bunları da orada gördüm.Bu sefer geri adım atmayıp bende çıktım terasa oturdum yanlarındaki bana.Bir süre sadece bana baktılar ama sonra oldu olanlar.

''Sudem eski sevgililerimi yazayım da sırayla onları da denersin bi.Benden bir kolaylık olsun bu da sana.''dediği an bende ki sabır artık taşmıştı.

''Çağla bilmiyorum neden anlamıyosun ama sana daha fazla kendimi açıklamayacağım.O ağzından çıkanlara bir daha dikkat etmezsen olacaklardan sorumlu ben değilim.Çünkü sana daha fazla tölerans göstermeyeceğim.''demiştim adımlarımı ona yaklaştırırken.Benim ona yaklaştığımı görünce o da ayağa kalkmıştı.Diğerleri oturdukları yerden bizi izliyorlardı o sıra.

BİTMEYENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin