!!!!! Bu bölümü en üzücü müziklerinizi açıp okuyun lütfen!!!
Ben koyardım ama tarzlarımız uyuşmaz belki :)
"Jimin-ah hahahahaha"
Jimin Taehyungun odasında yarım saatten fazla süredir oturmuş bekliyordu. Karşısında gördüğü görüntü ile korktu.
Gözleri mosmor vücudunun bazı kısımlarıda çizilmiş avuçları kanıyan bir Taehyung deli gibi kahkaha atıyordu.
"T-t-Taehyung?"
Taehyung ismini duyması ile sustu ve jiminin gözlerine bakıp gözyaşlarını yeniden bıraktı.
Jiminin yanına gelmesi ile kendini onun üzerine bırakıp bağıra bağıra ağlamaya başladı.
Jimin ağırlığını taşıyamayıp yavaşça yere oturmuştu onunla beraber. Kafasını gögsüne koymuş saçlarını okşuyordu.
"ştt tamam... Tamam"
Ne dese bilmiyordu. Susma bağır ağla içini dök mü demeliydi? Yoksa ağlama kendine gel üzülmeye değmez tarzı şeyler mi?
Bir süre ikiside bir şey demedi. Taehyung sonunda ağlamaktan bitap düştüğünde jimin onu yavaşça kaldırıp odasına götürdü. Yatağına uzandırıp saçlarını okşadı. Kendide yanına uzandı.
"ne oldu Taehyung.?.."
"B-ben gittim.. De-dedim ki. Seni seviyorum. O-o o da bana gülüp dedi ki. Sence-sence bu gözler seni sevebilir mi? Sevebilir miydi jimin?"
Jimin cevap veremedi. Öylece baktı kucağında ağlayan çocuğa ve yutkundu.
"ee sonra?"
"s-sonra ben arka mı döndüm.... Çıkıyordum dedim ki ben ev-evleniyorum. Gördüm! Kağıtları düşürdü. Nefes ses-seslerini de duydum. Hat-hatta o an kurdunu da duydum."
Jimin gözleri hafif büyümüş heyecanla dinliyordu.
"ama hiçbir şey yapmadı. D-dur bile demedi. Seviyorum demedi"
Jimin hafifçe gülümsedi. Ne demeliydi? Acaba onun suçu muydu? O yollamıştı. Ama Taehyung gitmeseydi pişman olurdu belkide.
"Taehyung.... Yapabileceğimiz bir şey yok o halde..."
"a-ama duydum! Kurdunu duydum! Biz bağlıyız!"
Jimin derin bir nefes verdi.
"uyuyalım mı? Sabah düşünürüz?"
Taehyung kalkmaya çalıştı.
"Hayır! Yanına gidip hesap soracağım. Niye dur demedi!"
Jimin tekrar nefesini verdi.
"Taehyung...yapma artık... Gel yatalım... Olmayacak"
"Hayır.. HAYIR OLACAK!"
bağırış sesini duyan Jungkook odaya daldı.
"neler oluyo--Taehyung?"
"Jungkook... O uyusun konuşuruz"
Jungkook onaylayınca. Zorla Taehyungu yatırıp uyumasını beklediler. Uyuduğunda kalkıp yan odaya geçtiler.
Jimin hızlıca olanları özet geçtiğinde Jungkook sinirli gözüküyordu.
"aferin jimin! Baya iyi tavsiyeler vermişsin!"
Jimin şaşırmıştı. Gözlerini iyica açtı.
"benim suçum mu oldu şimdi!"
"Evet. O adamdan onu sevmesini beklemen hata değil mi? Doğru ya seni seviyor ya ondan öyle düşünmüşsündür."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I SEE RED - TAEGİ / JİKOOK / NAMJİN
FanfictionOmegaverse Yoongi karşı sürünün gözünü korkutmak için varislerin yakın arkadaşı Jimin'i kaçırayım derken yanlışlıkla Varis Taehyung'u kaçırmıştı. ~Kurtlu fic~