PEMBE OLMUŞTU BİR KAÇ SANİYELİĞİNE

1.6K 128 130
                                    

Tekrar atıyorum çünkü wattpadde bir hata oldu ve yorum atılmıyor

Yoongi sinirle vezirin yanına gitti. Adamın yakasına yapıştı.

"ODA DA ŞUAN KİM VAR?"

"J-Jimin efendim."

"JİMİN FELAN YOK. TAEHYUNG VAR İÇERİDE! HANİ JİMİNİN ODASIYDI ORASI?"

"Onun odası olduğuna eminiz efendim."

"gerizekalılar"

Adamı bırakıp odasına ilerledi. O sırada başka bir hizmetli onu durdurdu.

"efendim Kim kabilesinden elçi geldi"

"taht odasındayım"

Yoongi taht odasına geçip tahtına oturdu. Kim kabilesinden gelen elçiyi içeriye aldılar.

"Konuş"

"sürü başkanımız veliahtı derhal bırakmanızı aksi taktirde hoş olmayan şeyler yaşanacağını bildirmemi istedi"

"sen o kralına gidip de ki. Yada gitmene gerek yok biliyor musun?"

Yoongi kılıcını çekip adamın kafasını kesti. Yan tarafta duran vezirin döndü.

"adamın kafasını bir kutuya koyup yollayın. Şu notuda yazın. 'Hoş olmayan şeyler yaşanmasını istemeyiz. Yoksa omega veliahtınızda bu kutuda gelir' aynen böyle yazın"

Yoongi kılıcı yere atıp odadan çıktı. Gidecek nota omega kelimesini bilerek ekletmişti. Normalde omegalar veliaht olamazdı. Kim kabilesi Taehyungu herkese alfa olarak söylemişti. Sanırım  omega olduğu sürü sırrıydı.

Taehyung hiç bir partiye katılmaz. Sürü dışından birinin oldupu hiç bir yere gitmezdi.

Başa geçtiğinde ise jungkookla beraber yönetecekleri için Jungkook o işlerle uğraşacaktı.

Yoongi Taehyungun yanına gitmeye karar verdi. Dün ne olup bittiğini merak ediyordu. Taehyung neden oradaydı?

Taehyung odaya giren yoongi ile irkildi. Korkuyla geri gitti.

"ne istiyorsun?"

"bir şey yok. Bir kaç soru soracaktım"

Taehyung sor anlamında kafasını salladı.

"neden o gece jiminin odasındaydın?"

"onunla yer değiştirdik. Meteor yağmurunu izlemek istemiştim."

"iyide meteor yağmuru bu gece değil mi?"

"ne! Demekki kaçırmadım!"

"dışarı çıkıp izleyebileceğini kim söyledi."

"offf"

Yoongide küçüklüğünde beri hep çok severdi bu tür gökyüzü olaylarını. Dışarı çıkıp izlemek isterdi ama ailesi izin vermezdi.

"bende izlemek için çıkacağım. Yanımda senide çıkarırım. Canım isterse"

Taehyung sevinecekti ki durdu.

"bir dakika... Sen o akşam neden jiminin odasına geldin ki? Onu mu kaçıracaktın? Neden?"

"çünkü o aranızda ki tek omega. Onu kontrol etmek daha kolay olurdu ama sende omegaymışsın. Karıştınız."

Taehyung inanmıştı. Yoongi çok iyi yalan söylüyordu. Yaln söylemede üstüne tanımazdı.

Yoongi sorusunun cevabını aldığı için odadan çıktı.

I SEE RED - TAEGİ / JİKOOK / NAMJİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin