"YETER!""AZ KALDI DAYAN"
Yeter dediğim halde hala canımı yakıyordu
"ANNE DUR! İŞE YARAMAYACAK KES ŞUNU"
Betty Sydney'e her zamanki gibi güç kazandırmak için büyü yapıyordu ama olmuyor işte ol mu yor!
Sinirden ağlamaya başladı Sydney "çok yoruldum!!! Bıktım bu saçma işlerinden..."
Betty "kızım bak biliyorum canın yanıyor ama dayan, bak sonucu-"
Lafını kestim "DELİRMEME AZ KALDI!" Deyip o halimle Hogwarts ta ki değişik büyü odaları gibi olan odadan çıktım. Helen okul için hazırlanmış beni bekliyordu. Zaten o da sabah aynılarını yaşadı.
"İyi misin?" Dedi Helen
"Değilim"
Sadece sustu bir şey diyemedi
Stormi'yi göremedim ve nerede olduğunu sordum
"O bugün gelemeyecek" dedi Betty yanımıza gelerek.
"Kıza büyü müyü yapma yine"
"Hayır, rahatsızlandı bugün. Siz gidin okula geç kalacaksınız"
Bir şey demeden ben ve Helen çıktık dışarı ve okulun yolunu tuttuk.
Sydney's pov
Helen la okula gelmiştik bile ve geldiğimiz gibi yanımıza Leam üşüştü her zaman ki gibi
"Selam kızlar! Şey S-Stormi nerde?"
"ANANIN A*****" diye bağırdı Helen ve hemen ağzını kapadım. Bırakmıyor millet birbirini sevsin aq.
"Stormi rahatsız bugün gelemedi" dedim ve Leam biraz üzüldü
Helen "çek lan elini" dedi ve ona gıcıklığına tokat atıp sınıfa kaçtım za.
Geldiğim gibi Bella'nın yanına oturdum ve bana o melek yüzüyle gülümsedi. Allahım tüm dünyadaki kızların hakkını buna vermişsin.
Son Ders Tarih ve hoca o kadar kötü anlatıyordu ki aq. Canım sıkıldı ve neden arka sırada uyuyan Helen'a sataşmıyorum dedim?. Kalemliğimden millettin kafasına fırlatmak için koyduğum kalemlerden bir tanesini Helen'a attım. Atmaz olaydım.
"AĞH GÖZÜMM!"
"Hassktr"
Hoca hemen Helen'ın yanına koştu ve birşeyi var mı diye kontrol ediyordu.
"Ya gözünü patlatsaydın?!" Dedi tarihçi
"Yakında başka birine yapacağım"
"Çık sınıfımdan seni psikopat!"
"Teşekkür ederim" Memnuniyetle çıktım sınıftan zaten son dersti ama annem şüphelenmesin diye biraz oyalanmam lazımdı aq. Okulun bahçesindeyken bir meteor gördüm, bu Bella'nın abisiydi. Allah onada herkesin hakkını vermiş MaaşAllah yani. Gidip yanına oturdum belki biraz oyalanırdım.
"Ne işin var daha ders bitmedi?" Dedi
"Hoca attı sağ olsun"
"Yine ne yaptın amk"
"Helen'a kalem fırlattım"
"Amaç?"
"Canım sıkıldı"
"O senin kardeşin biliyorsun değil mi?"
"Kaç kere daha aynı hikayeyi anlatıcam?! Biz kardeş değiliz! Sadece çocukluk arkadaşı gibi bişey"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💉•𝑴𝒀 𝑫𝑨𝑫𝑫𝒀'𝑺 𝑮𝑶𝑻 𝑨 𝑮𝑼𝑵 •💉
Acción3 arkadaş, silah eğitimi almak için gizemli kişilerin ürkütücü evine giderler ve sadece normal bir süreç geçireceklerini sanmıştılar.. -ultra mega değişik kitap- [kanksları için yazılmış kitap eyi eğlenceler mucukslandınız seviyom sizi] #primimiçin