💉0.3💉 Japonya'dan gelen çok özlediğin şahıs W/ her şeyin asıl başladığı ilk gün

39 5 545
                                    


Yeni karakter starter pack;

Yeni karakter starter pack;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medyada ki Japon gari bu

              MAFALDA MORRİS

16 yaşında bir görl. Wyatt'la oynadıkları dizide partnerler. Saf birisi. Çabuk bağlanır. Ünlü olmadan önce hizmetçiymiş hatta Wyatt'ın kölesiymiş ve bunu sır olarak saklıyorlar. Fakat bundan sonra bunlara teklif geldi ve kabul ettiler. Artık eskisi gibi köle değil. Kötü bir hayatı vardı eskiden. Ama şu an çok iyi.







Okey dewamke













Birinin beni kucağına almaya çalıştığını hissettim ve gözlerimi açtım, Miles dı.

Sydney "n'oluyo aq geldik mi?"

Miles "uyanmasaydın keşke, ben seni götürürdüm"

Sydney "yok sağol"

Biraz etrafa bakındığımda büyük kocaman bir eve gelmiştik. Aslında buraya 4. Gelişimiz daha öncede annemle gelmiştik. Ondan sonra da daha gelmedik çünkü hep kabuslar görmüştük. Neyse.

Ethan, Helen'ı kucağına almış eve götürüyordu bile aq. Stormi de uyanmıştı ve Leam la eve giriyordu. Ben kaçmak istiyordum ama bu imkansızdı mecbur gelicem.

Miles "inmeyi düşünüyor musun?"

Sydney "tamam be geldik"

Hava serindi ve yerde kurumuş yapraklar vardı. Onlara basa basa yürüyordum o çıkan sesler çok rahatlatıyor. Eve girdik ve kocaman olduğu için bize ayrı odalar vardı. Helen'ın uykusu ağırdı zaten o kendi yatağında uyuyordur şuan. Leam ve Stormi sanırım sabahlayacak. Nedense bi tek ben ve Miles'ın odası en üst katta. Ona bunun nedenini sormuştum ve "aşağıya ses gitmesin diye" demişti...

Ben kendi odama geçtim o da kendi odasına. Odama geldiğimde eşyalarım yerlerinde dizilmişti bile. Birazcık odamda dolandım, ne yalan söyleyeyim özledim burayı. Hep kabus görünce Miles yanıma gelip beni öperdi, aslında böyle yapması tuhafıma gidiyor ama yinede o öyle yapınca her şey geçerdi.

Yatağım kendi evimdeki yatağımdan daha rahattı aq. Yorgunluktan geberiyordum ve hemen yatağın içine girdim.

Göt korkumdan ışıkları kapatmadım zaten birazdan sabah olur aq saat 5 olmuş. Yatağın yanında ki komidinin çekmecesini karıştırdım öylesine meraktan ve bi kaç tane fotoğraf gördüm.

(Wp ye attım fotoğrafları)

1.fotoğraf ta benim doğum günümdü. Stormi ve Helen la kardeş değiliz ama yinede birlikte büyüdük öyle sayılırız. Arkada ki de benim kuzenim Mystery. Aslında onunla yıllardır görüşemiyoruz kim bilir nerede ne yapıyor, çok özlüyorum onu. Keşke Betty bizi kendi ailelerimizden ayırmasaydı.

💉•𝑴𝒀 𝑫𝑨𝑫𝑫𝒀'𝑺 𝑮𝑶𝑻 𝑨 𝑮𝑼𝑵 •💉Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin