8. Bölüm

2.8K 357 338
                                    

Sınıf 1 en zararsız ve Sınıf 7 en tehlikeliydi. Tae, t-null'ların yanı sıra en zayıf telepatik sınıf olan 1. Sınıf bir telepattı, ama şimdi Jimin'in başı hala arkadaşının telepatik darbesinin gücüyle çınlıyordu ve zihinsel kalkanları aktifti! Tae artık en az 3. Sınıf' bir telepattı. Bu onu biraz tedirgin etti, çünkü Jimin, telepatik çekirdeğini kısıtlayan bağla bile Sınıf 2 olarak sınıflandırılmıştı. Suga'yla olan bağı nihayet kırıldığında STT'de nasıl sınıflandırılacağını düşünmemeye çalıştı. Ayrıca akıllarıyla öldürebilecek kadim Calluvialıları da düşünmemeye çalıştı. Muhtemelen saçma bir şehir efsanesiydi, ama doğru olsaydı... Bu mutantlar Sınıf 7 olarak sınıflandırılırdı. Jimin bu saçma düşünceyi gülerek zihninden uzaklaştırmaya çalıştı. Aptalca davranıyordu. Galakside artık 7. sınıf telepatlar yoktu.



////****////



Suga ve Jimin'în bağında hatalı bir şey olduğundan bahsetmiyordu bile, çünkü bağ arkadaşlarının birbirlerinden hoşlanmaması normal değildi. Bağ genellikle bunu engellerdi. Bağ bile onları birbirlerine sevdiremiyorsa, gerçekten uyumsuz olmalıydılar.



////****/////



Ve sonra Tae hissetti - tüm zihinsel kalkanlarını saniyeler içinde çözen ağır bir telepatik dokunuş. Hiç böyle bir şey hissetmemişti ve sadece Suga'ya bakabiliyordu. Bu sadece büyük bir mahremiyet ihlali değildi; imkansız olmalıydı. Tae artık bağı koptuğuna göre en azından 3. Sınıf bir telepattı. Tüm modern Calluvialılar sözde 2. Sınıftan daha güçlü değillerdi. Suga bunu yapamamalıydı. İmkansız olmalıydı.



////****/////



Onda çok tuhaf bir şey vardı: ne olduğu ya da nerede olduğu hakkında hiçbir fikri yokmuş gibi bakışları odağını kaybetmişti. Kafası karışmış gibiydi. Tae'ye doğru bakmadı bile. Sadece şakaklarını ovuşturarak anlamsızca etrafa bakındı. Ağabeyinin ona bir şey yaptığını dehşetle fark etti.



**********************************



Suga adrese gelir gelmez arabadan indi ve soğuk bir sesle, " Umarım seni bir çocuk gibi tekrar sürüklememi beklemiyorsun. Yürü. " dedi. Tae ağabeyinin sırtına bakarak ama konuşmaya cesaret edemeyerek yürüdü. Şimdiye kadar ilk kez, insanların Suga'ya karşı tutumlarının neden temkinli, hoşlanmamaktan korkuya kadar değiştiğini anlamıştı. Jimin Suga'yı görür görmez kaybolan bir gülümsemeyle kapıyı açtı. Yüzü önce beyazladı, ardından kızardı. İlk söylediği şey, " Ben gitmiyorum. " oldu ve yüzünde huysuz bir ifade belirdi.



" Seninle sonra ilgilenirim. " dedi Suga omzuyla onu itip dairenin içine girerken.


Tae kapıyı kapatıp yaslandı ve kollarını göğsünde kavuşturdu. " Ben de gitmiyorum. "

Hello My Alien - Taekook ( Uzaylı Prensler Serisi 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin