6. Bölüm

2.7K 401 159
                                    

Tae Calluvianen. Görünüşe göre Tae bir Finliymiş.


" Bir hata yok Bay Jeon. Pasaport sahte. Çok etkileyici bir sahte, ancak yine de sahte. " dedi polis memuru.


Altı gün sonra arkadaşı geri aradı. " Hiçbir ülkede eşleşme yok JK. Daha iyisini bilmeseydim, adamın hiç var olmadığını söylerdim."


////****////


Tae yanağının içini ısırdı. Yavaş yavaş, " Ya... Bağ Yasası'nın bizi zorunlu bağlardan korumak için getirilmesi bir yalan ise? " dedi. " Ya aslında özellikle telepatik mutasyonlardan kurtulmak için icat edildiyse? "


////****////


Jimin'le herhangi bir konuda bahse girmemesi gerektiğimi bilmeliydi, çünkü yedi gün sonra Jimin ona, " Hazır ol ve akşam onda evime gel. Ayrılıyoruz. " diyen bir mesaj göndermişti.


Tae elindeki mesaja kalbi boğazında atarak bakakalmıştı.


Dünyaya geri dönüyordu.



*****************************************



Dünya gezegeni



" Benimle Mingyu'nun yeni barına gelmek ister misin? Yer hakkında güzel şeyler duydum. "


Jungkook gözlerini bilgisayarından ayırmadan " Bu gece olmaz Hobi. " diye cevapladı. " Tamamlamam gereken işler var. "


" Saçmalık. " dedi Hoseok. " Sanırım patron bu sabah seni yeterince övmedi ha? Tüm teslim tarihlerinde önde olduğunu söyledi dostum, ben de oradaydım. "


Jungkook yazmaya devam etti. " Meşgulum. " dedi kısaca.


Arkadaşı içini çekti. " Bana bir daha burada uyumayacağını söyle. "


" Sadece iki kez oldu. "


" Bak, bu sağlıklı değil dostum. " dedi Hoseok. " Önce dairenden ayrılmayı kabul etmemiştin, şimdi de sanki veba kaynağıymış gibi gitmekten kaçınıyorsun. "


Jungkook hiçbir şey söylemedi, gözlerini de ekrandan ayırmadı. O kadar uzun bir sessizlik oldu ki, Hoseok'un gittiğini düşünmeye başlamıştı.


" Aylar oldu. " dedi Hoseok sessizce. " Geri gelmeyecek. " Jungkook çenesini sıktı ve hiçbir şey söylemedi. " Kabul et ve hayatına devam et. "


" Ediyorum. " dedi Jungkook soğuk bir şekilde. " Bu yüzden buradayım. Çalışıyorum. "

Hello My Alien - Taekook ( Uzaylı Prensler Serisi 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin