Envious: Bir kişiye imrenen şahıs anlamına gelmektedir. Aslında kitabın adı "Deku'yu kıskanmak" demek olan EnvyDeku olacaktı fakat bundan vazgeçip Envious'a çevirdim. Kitabın alternatif ismi Envy Deku olarak kalacak.
Konusu kısaca özetlemek gerekirse Deku ve Kacchan'ın lisenin 2. senesinde yaşadığı çerezlik olaylar. Amaç gülmek, eğlenmek.
Bölüm isimleri takipçilerimin arasındaki kişilerin ismidir. Bölümler devam ettiği müddetçe aranızdan birine ismini sorarsam şaşırmayın.
Kalan uyarılar ve önemli ayrıntıları bölüm sonlarında yazar notu olarak belirteceğim. İyi okumalar.
| ithaf: changlixkitty_ [eğer BNHA fandomundan değilseniz veya yazdığım shipi sevmiyorsanız özür dilerim, ithaf edeceklerimi profilimdeki duyurudan alıyorum]
Bölüm Başı Kısa Karakter Tanıtımı!
Katsuki Bakugou:
• Ailesi zengin ve köklü olduğu için çok az omeganın bulunduğu özel bir ortaokulda okudu. Özgünlüğü ve ailesi sayesinde elle tutulur bir statüsü vardı fakat yine de alfalarca dışlanırdı. Asi, şımarık omegalardan ve özgünlüksüz Midoriya'dan oluşan küçük bir arkadaş grubu vardı. En büyük eğlencesi tek gerçek arkadaşı olan Midoriya'ya yılışıp sataşmaktı.•••
"...biliyorsunuz ki günümüzde sizinki gibi Alfa, Omega ilişkileri pek yaygın değil. Toplumun sınırlarını bir şekilde yıkmayı başarmış iki gencin tanışma hikayesi ve birlikteliğininin ardındaki etken tabii çok merak edilir oldu." dedi genç kadın, "Sizi birbirinize bu denli bağlayan şey neydi?"
Izuku en çekici ses tonuyla "Aşk." derken Katsuki çizgi halindeki gözleriyle umursamazca "Kıskançlık." dedi.
Katsuki'nin cevabı üzere Izuku şaşkınca "Kıskançlık?" derken, Katsuki eşinin cevabı yüzünden kızaran yüzünü kameralardan saklamak için başını öne eğmişti.
•••
7 sene önce / Katsuki'den
Midnight Hoca'nın dersleri genelde olması gerekenden daha ağır geçerdi. Aizawa Hoca'nın dersleri ise beklenmedik bir şekilde bizi asla yormazdı.
Ve o siktiriboktan perşembe gününün değişen programımız yüzünden, ilk dört saatini Midnight Hoca'yla geçirdiğimiz için tabiri caizse şarjım bitmişti.
Aizawa Hoca'nın dersinden önceki tenefüsün başladığını haber veren zil çaldığı anda pek mukaddes Midnight Hoca'nın sınıftan çıkmasını beklemeden kafamı sıraya bıraktım. Ancak omzuma sertçe sürtünerek sıramın arkasına geçen bir şahıs yüzünden sıkıca yumduğum gözlerimi açıp, derse girmeden azıcık dinlenme umudumu tamamen yok ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Envious - DekuBaku YB YOK
FanfictionIzuku ve Katsuki'nin arasındaki buzlar, Aizawa Hoca'nın gruplara bölerek yaptırdığı performans ödevinde Katsuki'nin Izuku'yla aynı gruba düşmesiyle yavaş yavaş erimeye başlamıştı. Her şey güzel gidiyordu. Hayır, tek şey hariç her şey güzel gidiyordu...