Deel 2

131 4 0
                                    

pp romaissa, sanae

*1e schooldag*
Hey Romaissa hoe was je vakantie? Was het leuk? Zij Sanae. Jaa ik ben naar Dubai gegaan ik heb echt veel foto's gemaakt, Wil je zien? Zij Romaissa. Ja is goed laat zien. Zij Sanae! Ik laat zien als we alleen zijn, niet op school. Okeeee dan! Zij Sanae.
Niet stoer doen, ik ben niet een van jou hondjes tegen wie je zo kan praten. Zij Romaissa. Wie denk je wel niet dat je bent? Wesh ben je Koningin geworden ofzo? Zij Sanae. Hou je bek joh zij Romaissa. HAHAHAH je zegt net tegen mij ik ben niet een van je hondjes en dan zeg je zelf hou je bek tegen mij grappenmaker doei Romaissa ik ga wel naar Hanane doei! Zij sanae! Doei Sanae! zij romaissa.

pp hanane, sanae

Hee Sanae waarom ben je hier schat? Zij Hanane. Heyy gewoon ik wou je even zien aangezien we vakantie hadden, mag hier dan niet zijn schat? Zij sanae.
Jawel hoor hahah, ik vroeg het gewoon. Nou je bent hier kun je me crème uit me tas pakken sentje? Zij Hanane. Pardon? Je kunt het toch zelf pakken? Zij Sanae. Hanane zij Oké lieverd ik pak wel zelf, als je moeilijk doet. Sanae zij Oké schat, het is gwn dat ik niet een van je slaafjes ben. Sanae liep door en zij doei lieffie! Toen zij Hanane doeii bb xx

pp ouissal en souraya

*in de les*
Goedemorgen dames en heren, we hebben een nieuw leerling in de klas genaamd Ouissal. Welkom Ouissal je mag naast haar zitten (Wees naar Souraya) Oké Is goed bedankt.
Hee zij Souraya! Hey schat Allesgoedd? Zij Ouissal. Souraya zij: Jahoor met jou? Al hamdullilah gaat goed dankjewel. Zij Ouissal!
Souraya vroeg of ze snap had en Ouissal zij nee sorry, ik mag het niet van me broers. Doe het dan stiekem? Zij Souraya. Nee dat kan ik niet hahaha. Souraya zij: Oké jou probleem als ik jou was deed ik het allang hahaha. Ouissal zij : Oh Oké! Kun je afspreken van middag? Zij Souraya. Ja hoor dat kan, heb vanmiddag toch niks te doen. Oké bb zij Souraya ik zie je na schooltijd bij pleintje. Oké schat zij Ouissal.

Van moslima naar de grootste hoer Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu