Deel 3

96 5 2
                                    


pp : romaissa, Ouissal, sanae, Hanane, Souraya

*na schooltijd pleintje*

Hey dames dit is me klasgenoot Ouissal, ze is echt aardig. Kijk Ouissal dit zijn: Romaissa, Sanae en Hanane. Zij Souraya!
Heeyyy zeiden ze tegen Ouissal. Heehee zij Ouissal terug. Ouissal heb je snap? Zij Hanane. Nee lieverd zij Ouissal! Hoezo heb je geen snap zij romaissa en Hanane. Sanae zij toen is toch haar probleem (omdat Sanae en romaissa ruzie hebben) niemand heeft je wat gevraagd a rare meisje zij Romaissa. Wie denk je wel niet dat je bent a mongool zij Sanae. Ouissal zij toen: ik heb geen snap omdat ik het niet mag van me broers! Hanane , sanae zeiden: doe stiekem. Souraya zij heb ik al tegen haar gezegd. Romaissa vroeg: hoelang draag je nu hoofddoek? Uhmm sinds ik 12 jaar ben zij Ouissal. Oké heb je ooit een gevoel gehad van "waarom draag ik een hoofddoek" zij Romaissa. Nee zij Ouissal waarom zou ik zo'n gevoel moeten hebben? Tja sommige mensen hebben dat zeiden sanae en romaissa. Sanae zei hoezo moet je weer hetzelfde zeggen a papegaai. Romaissa zij hjb is niet tegen mij praten e hond tfoe man gatverdamme! Ouissal zij hoezo maken jullie zoveel ruzie? Is niet jou probleem zij romaissa. Sanae zij doe is normaal niet stoer doen tegen haar, niet stoer doen! Wat heeft ze hij jou gedaan niks toch? Ewa hou je mond! Wow rustig kun je nog ademen nigh? Zij Romaissa. Ja dat kan ik al hamdullilah! Zij sanae. Stop! Zij Ouissal waar is ruzie voor nodig? Daarom zij Souraya ze hebben ruzie om saus besef je die? Jaa wollah zij Hanane.
Ja stop gwn en het is ook nog haram zij Ouissal. Wat haram jij bent haram a hmara! Zij Romaissa!
Hou je bek a mongool doe normaal tegen Ouissal wie denk je wel niet dat je bent zij Souraya! Romaissa zij Ewa ze hoeft niet te zeggen dat ruzie haram is. Souraya zij ruzie is ook HARAM! Ok zij Romaissa. Doei zij Ouissal ik moet gaan naar huis. Doei schat moet ik met je meelopen zij Souraya. Wat jij wilt zij Ouissal, voor mij is het geen probleem bb! Oké schat ik loop wel mee, mag sanae mee? Ja tuurlijk Zij Ouissal.

*onderweg naar huis*

Je bent echt een leuke meid hoezo doe je niet stiekem snap zeiden Sanae en Souraya. Ja ik zeg je eerlijk ik wil wel stiekem doen na vandaag omdat iedereen het zegt tenminste jullie vriendengroepje. Ik denk wel dat ik het stiekem ga doen. Is goed als je aangemaakt hebt kun je dan morgen op school vertellen hoe je heet dan kan ik je voegen zij Sanae. Oké zij Ouissal! Kijk daar woon ik, ik zie jullie morgen op school ja? Zij Ouissal. Oke bbb zeiden Sanae en Souraya.

Van moslima naar de grootste hoer Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu