Hey knappie van me zij Ouissal tegen Souraya. Hey zina van me zij Souraya! Vandaag gaan er nasser en soufiane zien. Jaa zij Souraya! ik wil echt graag in die range rover dat is me droomauto zij Ouissal! Jaa mijne ook dus zij Souraya. Gelukkige hebben we korte dag tot 12:00 want hun gaan ons ophalen! Jaaa!!! Zij Ouissal.
*Pauze*
Hee sanae en Hanane Allesgoed! zeiden Souraya en Ouissal.
Ja gaat goed met jullie, jullie hebben zelfde outfit aan wauwww Girls wauww!!!
Gaat ook goed zeiden Souraya en Ouissal, dankjewel!! We zijn gister naar shein gegaan.
Zo leuk zij Hanane en sanae wij zijn net naar stad gegaan. Gezellig, maar waarom zo vroeg zij Souraya? We hadden er zin in hahahha! Maar vandaga is het een spannende dag voor jullie he;) zij Hanane! Jaaa omgg range rover enzo omgg lovee <3
Zeiden Souraya en Ouissal!
Hoelaat is het nu vroeg Hanane? Het is 11:30 we hebben nu ons laatste les, en jullie dames? Zei Ouissal. Nee man wij hebben nog 3 les uren we zijn pas 14:00 uit ooh, wij 12:00 ik ga naar me les ja zeiden Souraya en Ouissal. Is goed dames succes zei sanae en Souraya. Dankjewel dames;)) zeiden souraya en Ouissal:)
*laatste les uur geweest*
Eyy Souraya we moeten beetje opschieten nasser en soufiane wachten op ons! Zij Ouissal! Jaa kom zit ik er goed uit zij Souraya Jaa! En ik? Jaaa zeker oke kom!
Hewa dames Allesgoed nigh kom zitten.
Hey al hamdullilah met jou? Al hamdullilah mooi zo. Souraya zij in Ouissal ze oor dat ze soufiane echt mooi vond en Ouissal zij precies hetzelfde over nasser. Aii zei nasser willen jullie muziek nigh? Ja zij Ouissal doe reggada, jaaa zij Souraya.
*Ze deden reggada*
We gingen met ze alle reggada dansen het was super leukk. Hup zij Ouissal go Souraya go Souraya. Uiteindelijk vroeg soufiane de snap van Souraya en kregen ze meer contact.
Nasser zij : waar willen jullie heen! Ouissal er Souraya zeiden kom naar Amsterdam 020!
Is goed kom! Doe maar liedje Ouissal pak me tel maar! Is goed uhm welke liedje zou ik doen Souraya? Doe dj hamida ofzo is goed babe zij Ouissal.
Aangekomen in 020Dames we zij d'r zullen we naar restaurant?
Ja is goed, waar willen jullie eten. Zullen we panini eten nigh zij soufiane Jaa zij Souraya is lekker. Oke ik betaal wel voor ouissal zij nasser, betaal jij voor Souraya soufiane? Komt goed.*eten gehaald*
Kpt lekker omg , zij Souraya en Ouissal!
Jaa daarom. Wat gaan we hierna doen dames zij soufiane. Zullen we naar centrum gaan ofzo? Ja hoor leuk zij nassir. Is goed even eten en dan gaan we zij Ouissal.
JE LEEST
Van moslima naar de grootste hoer
AdventureEen meisje die een goede moslima was, En door haar vriendinnen een kech werdt. Niet kopiëren zonder toestemming!!