Deel 5

87 4 0
                                    

*volgende dag*

Omggg Ouissal sinds wanneer draag je zulke kech kleding en geen hoofddoek meer??? Zij romaissa. Hebben ze jou zo mfeles gemaakt.
Volgende stap van jou word volgens mij met boys afspreken?
Kan zij Ouissal, doei romaissa ik moet gaan.
Heyy meiden zij Ouissal tegen Sanae Souraya en Hanane!!! Heeehee lieffie zeiden ze! Je ziet er goed uit! Je hebt echt mooie krullen. Ja he zij Ouissal. Ik heb er met me moeder over gepraat ze vond erg en ze zij is tussen jou en allah swt! Toen zij ik Oké is mij probleem.
Aii gesproken, zij sanae!
Ik vind je echt zo moooiiii ma sha allah zij Souraya! dankjewel! Zij Ouissal! Zullen we fotoshoot maken? Zij Hanane. Jaaaaa! Zeiden sanae Souraya en Ouissal! Oké kom daar is mooi licht en een mooie plekje!
"Ze hebben fotoshoot gehouden"
Dames zij Ouissal ik moet jullie wat vertellen ik praat met een jonge en ik denk dat ik hem leuk vind en ik ga morgen met hem afspreken en zijn vriend komt mee wie van jullie wilt mee? Souraya/sanae/Hanane wie wilt? Ik wil zij Souraya Is goed we gaan in zijn auto!
Dit is zijn auto zij en zijn vriend hebben zelfde gehaald btw!

 Jaaaaa! Zeiden sanae Souraya en Ouissal! Oké kom daar is mooi licht en een mooie plekje!"Ze hebben fotoshoot gehouden" Dames zij Ouissal ik moet jullie wat vertellen ik praat met een jonge en ik denk dat ik hem leuk vind en ik ga morgen met hem a...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Omgg me droom auto zij Souraya!! Jaa mijne ook zij ouissal!! :)))
Dames ik moet naar huis zij sanae gaan jullie ook! Ja ik moet ook zij Hanane Oke zeiden Souraya en Ouissal! Kom Souraya we gaan naar die mooie rivier en dan gaan we over morgen praten.
Ja kom!!
Wat gaan we morgen aan, we moeten wel mooi zijn he;) zij Ouissal. Duhhh;) zij Souraya!
Zullen we hetzelfde zij Ouissal? Ja is goed kom we gaan snel naar shein het is toch pas 15:00 ja kom.
*waren aangekomen*
Ey Ouissal ik twijfel welke zullen we halen van de 2?

*waren aangekomen*Ey Ouissal ik twijfel welke zullen we halen van de 2?

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Kom de 1 aandoen morgen, en dan de volgende keer 2. Zij Ouissal! Ja goed idee zij Souraya. Hoeveel kost die outfits? Zij Ouissal. Niet zo duur hoor de 1e kost 20 euro omdat korting is. Zullen we die vandaag halen en de volgende keer de 2e? Oke? Zij Souraya! Ja is goed babe Xx zij Ouissal!
Ik moet naar huis zij Ouissal Is goed kom we gaan.

Van moslima naar de grootste hoer Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu