🌸🌸🌸
Мартаж болохгүй сайхан зүүд.
Тэр бол чи🌸🌸🌸
Наригийн хариултанд бүгд л мэл гайхаж, цэл хөхөрч орхилоо.
Жин: "Пээ бурхан минь. Юу гээч нь болоод байнаа. Нари чи чинь хэзийдээ манай Хусогт сайн болчихвоо."
"Цагийн ажилд анх орсон цагаас нь л"
Жимин: "Тэгэхээр бүр жилийн өмнөөс л сайн болсон гэсэн үг үү?"
"Тиймээ хэдийн 1 жил болчихож"
Шил эргүүлж нэгнээсээ асуулт асуухаа больж, бүгд л ганцхан Наригаас асуулт асууцгааж, түүний хариултыг чих тавин сонсоно. Харин Хусог дуугаа хураан доошоо харан суусан харагдана. Юнги түүнийг нь ажигласан бололтой нөгөөдүүлдээ мэдэгдэлгүй чимээгүйхэн Хусогийн хажууд очиж суугаад
"Хусогаа би арай дэндүүлчихвүү. Чамд эвгүй байгаа бололтой"
"Үгүйдээ Юнги би түрүүлж түүнд сэтгэлээ илчилж чадаагүй болохоор өөрөөсөө ичиж байна. Би яг одоо энэ нөхцөл байдлыг яаж давахаа сайн мэдэхгүй байна."
"Хөөх тэгэхээр би ганцхан Нариг чамд сайн гэдгийг нь ажигласан байхнээ. Чи ч бас түүнд сайн байжээ." гээд л бусдыгаа сонсохоор чанга уулга алдаад орилчихов.
Бусад нь бүгд л тэр хоёрын зүг толгойгоо эргүүлээд Хусогийн дээрээс дараад л орилоод унав.
Жимин: "Үгүй чи чинь бид нарт хэлэхгүй яаж ийм зүйлийг нууж чадав аа Хусогаа."
Жонгүг: "Сайн охинтой болчихсон байж нуугаад. Бид нар чиний найзууд биш юм байна лдаа."
Тэхён: "Алив чи өөрийнхөө амаар хэлээтхээч. Тэгсэн цагт чинь чамайг гижигдэхээ болино шүү."
"За ойлголоо би хэльеэ.
Намайг дарж аллаа шдэ.
Дээрээс босоочээ...
Та нар ямар хүнд юм бэ?" гэсээр Хусог чанга чанга инээсээр инээдээ барьж ядан Наригийн урдаас хараад суув.Жин: "За яасан бэ? Хусогоо. Бид нарыг ингээд хүлээлгээд л байх юмуу."
"Тэгэхээр удаан хүлээлгэсэнд үнэхээр их уучлаарай Нари. Чамайг надад сайн биш байхвы гэж их бодоод хэлэхээс их айдаг байлаа. Надад үргэлж санаа тавьдаг, тусалдаг, халамжилдаг чи үнэхээр сайн охин. Тийм болоод л чамд дурлачихсан байх.
Надтай үерхэх үү? Ким Нари."
CITEȘTI
ОНЛАЙН ШОП✔ [COMPLETED]
Proză scurtă[Дууссан] Онлайн дэлгүүрээс юм захиалж үзсэн үү? Яг зураг шигээ ирдэг тохиолдол байх ч нөгөөтэйгээр тэсэн ондоо ирэх тохиолдол ч байдаг. Гэхдээ би итгээд л захиалчихсан. 😳 "Би найз залуу захиалах гэсэн юм." "Таны захиалгыг хүлээж авлаа." Бичвэрийг...