Siedmiu przyjaciół. Siedem światów. Siedem różnych osób. Siedem charakterów. Siedem mocy. Siedem historii.
Klara, Agnes, Maria, Adrien, Charlie, Ted i Johnny
Siedem osób które wspólnie zamieszkują odległy ląd - tropikalną wyspę Pelayo.
Żyją z dala od ludzi i mają siebie. Oraz wielką, bogatą rezydencję kipiącą bogactwem. Korzystają oni z życia i nie przejmują się konsekwencjami, zero hamulców. Nie dotyka ich samotność, wystarczają sami sobie pomimo że są odcięci od świata. Każdy z nich ma inną historię i przeszłość. Lecz teraz mają jeden wspólny cel - żyć i bawić się pełnią życia. Nikt nie myśli o konsekwencjach, ponieważ ukarać oni mogą tylko sami siebie.
Zapewne każdy nazwałby ich rozpuszczonymi dzieciakami. Nie można temu zaprzeczyć.Każdy z nich zapomniał o przeszłości. Zapomnieli o rzeczach których się nauczyli. Każdy ma swój ukryty atut. Siedem atutów, które jeżeli połączą się i będą współpracować stworzą drużynę nie do pokonania. Atuty te są wyjątkowe. Gdy ich się nauczyli, wiedzieli że przydadzą im się one aż do śmierci. Przez lekkie życie zapomnieli oni o atutach gdyż nie wykorzystywali ich.
Kto wie? Może kolejnego dnia na Pelayo będą musieli je wykorzystać?
A oto i oni:
Charlie - Wysoki, szczupły chłopak o długich blond lokach. Tak naprawdę ma na imię Adrien, lecz dwóch Adrienów nie może być i każdy zaczął go nazywać Charlie. Z niepotwierdzonych źródeł wynika, że Charlie po pijaku napisał pocztówkę do rodziców podpisując się jako "Małpa Charlie z Antarktydy". Nie jest on zbyt umięśniony, za to lubi zapalić. Przy wszystkich chwali się, kolekcją papierosów, papierosów elektrycznych oraz narkotyków. Pali wszystko. Ma nawet zdobione e-papierosy, które będą warte miliony. Jest również kolekcjonerem broni palnej. Uwielbia on karabiny wschodniej produkcji. W jego pokoju nad łóżkiem wisi zdobiony AK-74 wart 17 milionów dolarów. Kupił go od arabskiego kolekcjonera. W skrócie - palacz i kolekcjoner broni. Warto wspomnieć, że jest w związku z Agnes. Ich miłość nie jest silna i sami czasem zapominają, że są razem. Charlie ma dużo słabości. Nie ma silnego charakteru i łatwo ulega. Nie umie bić się a dowodzenie i bycie liderem kompletnie mu nie wychodzą. Średni z niego kierowca. Każdy go lubi, lecz najbardziej jest przywiązany do Johnnego. Czasem ciężko go zrozumieć, jest uparty i prowokuje kłótnie o byle co, lecz jak szybko się pokłóci tak szybko się pogodzi. Doskonale włada karabinem maszynowym, zna się na rzeczy i jest z niego strzelec wyborowy. Nikt nie wie skąd takie umiejętności posiada i sam nie chce się przyznać.
Atut - Weteran walki zbrojnej
Słabość - CharakterAgnes - Ciemnowłosa dziewczyna, uwielbia imprezować. Kocha swoich przyjaciół i bardzo im ufa. Lubi być w centrum uwagi i chce być lubiana. Jest w związku z Charliem. Najbardziej ufa ona Klarze i traktuje ją jako najlepszą przyjaciółkę. W dzieciństwie Agnes uciekła z domu od rodziców i wtedy poznała Klarę. Od tamtego czasu przyjaźnią się i są blisko na dobre i na złe. Źle przeżyła dzieciństwo i sama nie chce do tego wracać. Gdy tylko pomyśli o przeszłości to wracają złe wspomnienia. Kocha ona Charliego, jest to jej pierwsza poważna miłość i zarazem najdłuższa, ponieważ są z Charliem już trzy lata. Często ma głupie pomysły i jest nie kumata. Lubi każdego i tak samo każdy ją lubi. Można jej zaufać i gdy o coś się ją poprosi to zawsze to wykona. Dotrzymuje słowa i można na niej polegać. Nigdy nie odpuszcza i dąży do celu. Doskonale odnajduje się w terenie i potrafi odnaleźć się bardzo szybko w obcym miejscu
Atut - Instynkt przetrwania, szybko odnajduje się na obcym terenie
Słabość - Nie potrafi się skupićJohnny - Umięśniony facet, blondyn. Lubi alkohol i muzykę. Nauczył się sztuk walki i potrafi je doskonale wykorzystać. Nikt nie zna dokładnie jego przeszłości, wiadome jest że pomagał był pomocny i miał bardzo dobry kontakt z rodzinom z którą prowadził ogromne gospodarstwo. Uważa że miłość to coś nie dla niego. Nie chce się zakochiwać, prowadzi lekkie życie i najbardziej z siódemki ma gdzieś konsekwencje. Jest on pomocny i ceni on sobie przyjaciół, choć traktuje ich jako "ekipę". Ufa każdemu lecz to zaufanie nie jest silne. Jest on lubiany przez wszystkich i każdy uważa go za żartownisia. Każdemu opowiadał niejednokrotnie historię o tym, jak w barze rozpoczęła się bójka i pokonał każdego. Najbardziej on ufa Charliemu i to jego traktuje jako najlepszego przyjaciela lecz widzi też jego problemy. Jeśli chodzi o poważne sprawy to kompletnie nie umie o nich rozmawiać, chce być lubianym lecz unika on poważnych spraw. Jego słabą stroną są właśnie poważne tematy. Nie umie on planować ani podejmować decyzji które mogą mieć wpływ na przyszłość. Jest żartownisiem, czasami ciężko odróżnić kiedy żartuje a kiedy nie.
CZYTASZ
Wielka Siódemka
AdventureSiódemka bohaterów zamieszkuje wyspę korzystając z życia. Są oni związani silnymi więziami i są dla siebie jak rodzina. Nagle ich życie zmienia się o 180 stopni. Powracają problemy przeszłości i wszystko się zawala. Czy Klara podoła wyzwaniu i uratu...